Terveyskeskuksesta lääkäriaikaa saadakseni puhelinsoitto maksaa liikaa
Soitin siis ajanvaraukseen varatakseni lääkärille ajan, mutta soitto kesti tunnin ennen kuin pääsin aikaani varaamaan ja sain puheluni toisen päähän hoitajan vastaamaan. Tajuavatko kuntamme päättäjät, että miten paljon tuon puhelun hinnaksi tuli?
Käyntimaksu lääkärillä matkakuluineen ja tuon soiton maksu omalle operaattorille onkin sitten jo iso summa esim. työttömälle, ja loppuen lopuksi arvauskeskuksen yleislääkärillä asioiminen saattaa olla aivan tulokseton. Mitään ei kuitenkaan saa selvitettyä, ja erikoislääkärille lähetekkin jää saamatta, koska lääkäri päättää kunnan rahoja säästääkseen määrätä ensin vaikkapa sitä Buranaa kipuihin ihan vaan tutkimatta summamutikassa.
Kommentit (5)
Itse ainakin jätin soittopyynnön. Ei kai ne jonotuksetkaan maksa minuutilta samaa kun sellaiset erikoislinjat?
Kannattaa työttömän ottaa liittymä, että maksaa kiinteän summan, sama se paljon soittaa. Tavallinen lankalinja se on terveyskeskuksiin.
Tietääksen joka paikassa on takaisinsoittopalvelu joten en usko ap:n juttua.
T.hoitsu
Vierailija kirjoitti:
T.hoitsu
Ainakin Helsingissä takaisinsoitto takkuilee välillä. Asiasta on kerrottu uutisissa ja tilanne oli tällainen jo ennen pandemiaa. Joskus takaisinsoitto tulee monta päivää oman soittoyrityksen jälkeen. Koska yleensä soitan sellaiset puhelut lankapuhelimella, joudun odottamaan puhelua sisällä. Ulkona on vaikea kuulla, kun ympärillä on liikenteen ääniä ja muuta hälyä.
Vierailija kirjoitti:
T.hoitsu
Ei se täällä ole toiminut pitkään aikaan. Joko soittoa ei tule lainkaan tai vaikka viikkojen perästä. Jatkuvasti kritisoidaan muttei mitä tapahdu parannusta.
Eikö terveyskeskuksessasi voi jättää soittopyyntöä? Itse opin kerrasta, että en jonota puhelimessa, vaan jätän netissä soittopyynnön ja ajanvaraushenkilö soittaa minulle.