Miksi tapailumies haluaisi seurustella?
Ei ole ollut mitään fyysistä edes ja hän ei ole uskovainen. Mikä voisi olla syynä? Itse en kommentoi hänen seurusteluhöpöttelyihinsä tai mihinkään kehuihinsa myöskään mitään, vaan ohitan ne aina.
Kommentit (14)
Siis ap sanoo, että he tapailevat, mutta puhuu seuraavassa kommentissa kaverista. Päätä jo.
Koita nyt päättää mitä haluat. Turhaa tuhlata toisen aikaa jos ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Siis ap sanoo, että he tapailevat, mutta puhuu seuraavassa kommentissa kaverista. Päätä jo.
Tapailen kaverina ja toivoisin, että kiinnostus heräisi.
Vierailija kirjoitti:
Koita nyt päättää mitä haluat. Turhaa tuhlata toisen aikaa jos ei kiinnosta.
Olen ajatellut, että mieleni voisi muuttua ehkä. En ole itse mitään lupauksia antanut, enkä jaksaisi muihinkaan tutustua.
Kiinnostaisi tietää vain sellainen, miksi mies ottaa sellaisen puheeksi, kun mielestäni välillämme ei ole kaveruutta kummempaa. Mun mielestäni on jopa vähän "limaista" moinen ajattelu, kun en ole antanut aihetta sellaiseen, että olisin fyysisessä mielessä hänestä kiinnostunut. En tunne mitään vetoa häntä kohtaan fyysisesti. Kaverina on ihan jees.
Viettäkää vähän rennompi ilta ja ottakaa vähän viinaa, vähentäkää vaatetusta niin kyllä se siitä lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Viettäkää vähän rennompi ilta ja ottakaa vähän viinaa, vähentäkää vaatetusta niin kyllä se siitä lähtee.
Se mies on koettanut houkutella mua kyläilemään monta kertaa ja olen kieltäytynyt. Olen aistivinani jotain tuollaista yritystä päästä fyysisemmäksi. En halua humaltua, enkä tunne mitään fyysistä kiinnostusta häntä kohtaan myöskään.
Hänellä pitäisi olla vähän jämäkämpi asenne, enemmän omia mielipiteitä, itsevarmuutta, valkoisemmat ja suoremmat hampaat ja paljon timmimpi kroppa, niin saattaisin kiinnostua ehkä.
Hän koetti kouraista mua takamuksesta kerran. Olin vähän wtf ja katsoin epäuskoisesti. En jotenkin tajua, mitä limaisuuksia hän ehkä ajattelee minusta.
Ei halua, että olet muiden kanssa. Itse todennäköisesti tapailee vielä muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Ei halua, että olet muiden kanssa. Itse todennäköisesti tapailee vielä muitakin.
Ok, voi olla. Tosin en usko, että hän on kovinkaan suosittu naisten parissa.
Hän on kaverina kivaa seuraa, mutten tunne itse minkäänlaisra fyysistä mielenkiintoa häntä kohtaan.