Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teen itsestäni nuoremman näköisen?

Vierailija
31.12.2021 |

Järkytyin kun tuttuni (vajaa 50v) sanoi, että me taidetaan olla aika saman ikäisiä. Ei siis tiedä oikeaa ikääni. Olen oikeasti 36! Aloin pohtia, että olenko sitten tosiaan niin vanhan näköinen. Syön terveellisesti, juon paljon yrttiteetä, juon paljon vettä, hoidan ihoa aamuin illoin ja harrastan säännöllistä liikuntaa. En polta tai käytä alkoholia. En pukeudu tätimäisesti, mutta pääosin mustaan.

Auttakaa, miten saisin freesattua itseäni? Mitään botokseja tai kauneusleikkauksia en kuitenkaan halua, siinä menee rajani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleamman värisiä vaatteita, jotka korostavat omaa ihoasi. Jotain sporttista esim Peak Performancelta tai Kari Traalta. Musta vie värit kasvoilta ja sopii aika harvalle.

Vierailija
2/3 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaaleamman värisiä vaatteita, jotka korostavat omaa ihoasi. Jotain sporttista esim Peak Performancelta tai Kari Traalta. Musta vie värit kasvoilta ja sopii aika harvalle.

Mahtaako kovin vaaleat vaatteet sopia jos iho on todella vaalea? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi myös johtua sanojan itsensä luuloista, että hän pitää aidosti itseään sinun ikäisen näköisenä. Aina ei mene käsitys oman ulkonäön rup... ...kehittymisestä samaan tahtiin kuin todellisuus. Että älä huoli!

Mulle yks tyyppi sanoi myös noin kuin sinulle, vielä isommalla ikäerolla ja nauroin makeasti. Olin silloin 33. Multa kuitenkin kysytään Alkossa ja ravintoloissa papereita ja tiedän etten ole mitenkään vanhan tai edes tanttamaisen näköinen (missä ei siinäkään mitään pahaa ole siinäkään).