Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tienaako mitään, jos liittyy nettikyselyihin?

Vierailija
30.12.2021 |

Itse liityin nyt kolmeen ja kerään pisteitä. Vielä pitää vastata moneen, että saan edes viisi euroa. Onhan mulla aikaa vastailla.
Mitä kokemuksia muilla on ja mihin kannattaa vastata?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän, mutta jotain saa. Alussa tulee kyselyitä niukasti, mutta sitten kun vastailet enemmän, niitä tulee paljon. Itse olen saanut joitakin lahjakortteja ja olen ne antanut keräyksiin tai lahjaksi, kun en varsinaisesti tarvitse. Aloitin ollessani työtön ja silloin oli ihan mukava saada pisteitä jonkin pizzalahjakortin verran, mutta aika paljon sai vastailla että ensimmäinen tuli. Jotain arvontoja on myös, olen tainnut 20 vuoden aikana saada taloustutkimuksesta pari S-ryhmän lahjakorttia, mutta sieltä ei saa mitään muita palkintoja, ainoastaan jos arpa osuu kohdalle.

Vierailija
2/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minä tässä olen katsonutkin ettei taida saada juuri mitään vaikka vastaisi kuuteen eri firman kyselyyn päivässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kannattaa ajatella joko harrastuksena, tai jos on työtön tai muuten vähävarainen, niin yhtenä harvoista lisätienestimahdollisuuksista. Ei kuitenkaan kannata odottaa, että tuosta pääsisi juurikaan paremmille ansioille kuin n. 10€/kk, eikä välttämättä edes sitäkään. Toisinaan toki voi tulla vastaan ns. spesiaalitutkimuksia, joista saa kerralla esim. 50 euroa, mutta näihin osallistujamäärä on rajallinen. Joskus tutkimuksiin liittyy myös tuotetestausta (itse olen maistellut vuosien aikana ainakin jaffaa sekä erilaisia lihatuotteita ja raportoinut näistä), kai nämäkin voi laskea kotiinpäin.

Vierailija
4/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota kannattaa ajatella joko harrastuksena, tai jos on työtön tai muuten vähävarainen, niin yhtenä harvoista lisätienestimahdollisuuksista. Ei kuitenkaan kannata odottaa, että tuosta pääsisi juurikaan paremmille ansioille kuin n. 10€/kk, eikä välttämättä edes sitäkään. Toisinaan toki voi tulla vastaan ns. spesiaalitutkimuksia, joista saa kerralla esim. 50 euroa, mutta näihin osallistujamäärä on rajallinen. Joskus tutkimuksiin liittyy myös tuotetestausta (itse olen maistellut vuosien aikana ainakin jaffaa sekä erilaisia lihatuotteita ja raportoinut näistä), kai nämäkin voi laskea kotiinpäin.

En tiedä missä firmassa poika on ollut, mutta hän on osallistunut ennen koronaa mm. ryhmähaastatteluihin ja saanut siitä kerralla lahjakortteja ja haastatteluissa tarjottu jotain. Aika paljon hän opiskeluaikana tienasi, mutta kuului varmaan kohderyhmään. Nykyään kuulemma tulee paljon vähemmän kun ikää on tullut ja toisaalta ei enää ehdikään, kun on töissä, mutta opiskelijalle joku ylimääräinen pizza on kiva lisä. 

Vierailija
5/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin vuoden aikana tienannut about 200€. Ja ihan satunnaisesti vastaillut. Mobrog ja triaba oli sellaisia, joista olen rahaa saanut.

Jos kännypelit kiinnostaa ja englantia osaa swagbucks on myös hyvä paikka, sieltä olen tienannut myös muutaman satasen. Discovery osuudessa ja sen olla ne "offer of our trusted partners" Älä klikkaa siellä kaikkia niitä pelejä/tarjouksia aluksi. Kokeile yhtä ja tee se loppuun, kannataa myös ensin googlata peli ja tarjoukseen ohjeet. Itseltä jäi paljon rahaa saamatta, koska se aika alkaa siitä kun tarjousta klikkaa ja klikkailin montaa, enkä ehtinyt/osannut pelata. Jos olet joskus aiemmin pelannut samaa peliä, ei saa rahaa, ei kannata kokeilla. Varsinkin kannattaa kokeilla niitä mistä saa 500-3000 pistettä =5-30 dollaria.

Ensimmäisen rahan saamiseksi minun piti olla yhteydessä aspaan, mutta sen jälkeen ovat tulleet paypaliin ihan klikkaamalla.

Vierailija
6/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastaillut kyselyihin vuosien ja taas vuosien ajan ja juuri viime vuoden lopulla sain ensimmäisen kerran 50 euron lahjakortin. Tämä siis keräämilläni pisteillä, arvonnoissa en ole koskaan voittanut mitään. Yhdestä kyselystä saa yleensä 15 - 30 snt, mutta niitä ei voi lunastaa ennen kuin saa 50 euroa täyteen (tämä käytäntö on Userneedsillä). Rahan takia en kyselyihin vastaa, vaan siksi että saan kertoa mielipiteeni eri asioista. Usein esim. haukun kaikki mainokset, joita minulle näytetään.

Vierailija
7/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin  myös joskus näitä ansaintamielessä. Nettihän on täys erilaisia kyselyitä ja googlettelinkin niitä tuolloin. On myös saitteja, joilta voi hakea vinkkejä parhaiten maksaviin kyselyihin. Kantsii huomioida, että kaikki ei kelpaa kaikkiin kyselyihin. Eikä huijaaminen useammalla profiililla taida onnistua, ainakaan maallikolta XD

En sitten ryhtynyt kun tuli muita hommia. Melko työläältä vaikutti eikä noilla pääse ihan helposti edes sataan euroon kuussa.

Vierailija
8/13 |
30.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin  myös joskus näitä ansaintamielessä. Nettihän on täys erilaisia kyselyitä ja googlettelinkin niitä tuolloin. On myös saitteja, joilta voi hakea vinkkejä parhaiten maksaviin kyselyihin. Kantsii huomioida, että kaikki ei kelpaa kaikkiin kyselyihin. Eikä huijaaminen useammalla profiililla taida onnistua, ainakaan maallikolta XD

En sitten ryhtynyt kun tuli muita hommia. Melko työläältä vaikutti eikä noilla pääse ihan helposti edes sataan euroon kuussa.

Joo kannattaa kertoa oikeat tiedot, tai jos kertoo väärät, niin olla ne jossain ylhäällä, että laittaa aina samat vastukset. Esim syntymäpäivällä usein validoidaan oletko sama ihminen.

Ja tosiaan se satanen vuodessa on parempi ennuste rahamääristä. Mutta toisaalta noita voi tehdä vaikka vessassa käydessä tai junamatkalla, eikä ole mitenkään hankalaa.

Vierailija
9/13 |
12.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pari hyvää kyselytutkimuspaikkaa, joista itse tykkään. Aina kannattaa täyttää se oma profiili hyvin, niin kyselyitä tulee useammin ja palkkioita kertyy nopeammin

https://account.yougov.com/fi-fi/join?referral=4S5OW3VoAatclnPOABs4iA

https://www.m3panel.fi/refer-a-friend/step-1?sponsorship_token=85q03NVl…

https://www.mobrog.com/fi/palkkiolliset-kyselyt/rekisteroeityminen.html…

Vierailija
10/13 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobrog on hyvä :) Kyllä näistä hyvin maitorahaa kertyy :)

Vierailija
11/13 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista ei saa edes tilille rahaa vaan pitää olla joku ihme systeemi?

Vierailija
12/13 |
17.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Mobrog on kyllä mun suosikkini kaikista kyselypaikoista. Paypalin kautta kätevästi saa palkkiot rahana tilille. Kannattaa kokeilla, kyselyjä usein ja kiva arvontakin joka kuukausi.

https://mobrog.com/?membership_promotion=0&i_invite=10000501-5e2ca324c0…

Vierailija
13/13 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielestäni tosi hyvä. Saa rahaa myös nettiyhteyden jakamisesta:

https://pawns.app/?r=4918748