Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko järkeä kokeilla tapailla vahempia miehiä?

Vierailija
29.12.2021 |

Ovatko vain mielenvikaisia, jämiä ja jälkeenjääneitä/ikuisia teinejä? Haluaisin sellaisen vanhanaikaisen miehen, joka näkee minut naisena, on määräilevä, dominoiva, mutta myös tunteellinen, hellä ja syvällinen. Sellainen isämäinen, enkä tarkoita nyt mitään seksifetissiä.

Ikää tuli itsellä juuri 28 vuotta, enkä ole koskaan seurustellut omanikäiseni kanssa. Kävin treffeillä joskus vanhempien miesten (nelikymppisten) kanssa ja nämä olivat aina unelmieni ja kuvitelmieni vastakohtia. Kylmiä hyväksikäyttäjiä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole iästä kiinni, mutta pääsääntöisesti paras A-ryhmä ei ole vapaana kolmenkympin jälkeen.

Poikkeuksena narsisteja ja muita kahjoja naineet, mutta niistäkin monet ovat aika traumatisoituneita. (Minä olen sellainen mies 40+)

Vierailija
2/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksen vaan voinut uskaltaa seurustella oman ikäisten kanssa silloin kun opiskelin :( nyt on pelottavaa ja lähes mahdotonta löytää oikeasti kilttiä ja samankaltaista miestä tämän ikäisenä, kun ei tule missään miehiä tavattuakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahanukkeja?

Vierailija
4/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahanukkeja?

Täh?

Vierailija
5/5 |
29.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se iästä ole kiinni minkälainen mies on. Mä olen 41v ja olen naimisissa 16 vuotta vanhemman miehen kanssa, olemme olleet yhdessä melkein 10 vuotta. Yksi yhteinen lapsi, mulla ennestään yksi lapsi ja miehellä kaksi aikuista lasta ja yksi lapsenlapsi.