Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olispa jo kesä!

Vierailija
15.04.2015 |

Ja kunnon helteet! Aamulla ei tarttis laittaa kuin bikinit ja mikrosortsit, kun lähtee muksun kanssa pihalle. Au, mä niin odotan kesää! 

Löytyyköhän jostain ennustetta ensi kesän säihin..? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä on perseestä.

Vierailija
2/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:42"]

Kesä on perseestä.

[/quote]

Tässä tulikin kiteytetysti av-palstan koko asenneilmasto kauneimmillaan. Mistä tämä onneton jengi oikein on kotoisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpöisempää kuin viime vuonna, valitettavasti. Mutta ei vielä kesää, kevät on kokematta ja mä olen vasta jättänyt alkoholin, haluan olla paremmilla vesillä ennen kesää.

Vierailija
4/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta. Paitsi että itse en tarvitse edes mainitsemiasi vähäisiä vaatteita. Kesä on nakuaikaa!

Vierailija
5/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:47"]

Totta. Paitsi että itse en tarvitse edes mainitsemiasi vähäisiä vaatteita. Kesä on nakuaikaa!

[/quote]

me asutaan niin tiheällä rivarialueella, että poliisit varmaan hakisi, mut aika pian putkaan, jos nakuilisin. Mutta muuten voisikin nakuilla. Ap

Vierailija
6/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 15:45"]

Kesä on perseestä.

[/quote]

Tässä tulikin kiteytetysti av-palstan koko asenneilmasto kauneimmillaan. Mistä tämä onneton jengi oikein on kotoisin?

[/quote]

Suomesta.

Ikävä kyllä -täällä todellakia asuu PALJON tuollaista mahdottoman ankeaa väkeä jotka viihtyvät kylmässä räntäsateessa. Vielä kun verottaja vie kaiken ja holhous ja pykälät määräävä kaikesta niin sitten tuo sakki on tyytyväinen.

Minä odotan hellekesää, matkustelua ja sitä että saan laskea avoautostani katon alas! Murjottakaa te luuserit rauhassa kun minä nautin.

Vierailija
7/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:01"]

Kesä on perseestä.

[/quote]

[/quote]

Suomesta.

Ikävä kyllä -täällä todellakia asuu PALJON tuollaista mahdottoman ankeaa väkeä jotka viihtyvät kylmässä räntäsateessa. Vielä kun verottaja vie kaiken ja holhous ja pykälät määräävä kaikesta niin sitten tuo sakki on tyytyväinen.

Minä odotan hellekesää, matkustelua ja sitä että saan laskea avoautostani katon alas! Murjottakaa te luuserit rauhassa kun minä nautin.

[/quote]

No siinähän nautit, ketä luulet kiinnostavan. Mutta yritä sinä luuseri tajuta ettei kaikki tykkää samoista asioista kuin sä, luojan kiitos

Vierailija
8/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:18"]

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:01"]

Kesä on perseestä.

[/quote]

[/quote]

Suomesta.

[/quote]

No siinähän nautit, ketä luulet kiinnostavan. Mutta yritä sinä luuseri tajuta ettei kaikki tykkää samoista asioista kuin sä, luojan kiitos

[/quote]

Eipä kuule irtoa ymmärrystä sellaiselle joka itkee kuinka on kurjaa kun on lämmin kaunis kesäpäivä.

Onneksi teitä on äärimmäisen vähän -ryömikää koloonne ja pysykää siellä. Vaikka surkeaan kuolemaanne saakka, ei katsos kiinnosta.

Vierailija
9/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä!! Odotan niitä lomapäiviä ja ihania lämpöisiä aurinkopäiviä <3 ei tarvii miettiä tarkeneeko ja saa maata pihalla pehmeällä nurmikolla, ottaa aurinkoa ja aaaaahhhhh

Vierailija
10/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä ja helteet <3

Vierailija
11/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulee kunnon lämmin kesä. Talvi on NIIN perseestä.

Vierailija
12/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesä <3

Vierailija
13/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta te kesän odottajat olette niitä säälittäviä. Säästäkö se teidän elämä riippuu. Harmittaa vaan teidän puolesta kun valitatte joka vuosi suomen säätä. Olette kuin jotain lapsia.

Vierailija
14/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 16:50"]

Minusta te kesän odottajat olette niitä säälittäviä. Säästäkö se teidän elämä riippuu. Harmittaa vaan teidän puolesta kun valitatte joka vuosi suomen säätä. Olette kuin jotain lapsia.

[/quote]

Heh, me teemme sen valittamisen lisäksi jotain: matkustamme lämpimään.

Joka vuosi ollaan reilu kuukausi lämpimässä palmun alla kun Suomessa on rospuuttoaika.

Suosittelen muuten samaa sinullekin: pimeässä vietetty aika on ehkä johtanut siihen että olet tuollainen säälittävä kiukkuinen mörrimöykky.

Karibian alueella on upea sää kun Suomessa ei ole.

Vierailija
15/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:07"]

[/quote]

Joka vuosi ollaan reilu kuukausi lämpimässä palmun alla kun Suomessa on rospuuttoaika.

Suosittelen muuten samaa sinullekin: pimeässä vietetty aika on ehkä johtanut siihen että olet tuollainen säälittävä kiukkuinen mörrimöykky.

[/quote]

Sieltähän se lapsi tuli esiin. Nautin pimeästä nautin sateesta nautin kylmyydestä nautin lumesta nautin syksystä keväästä talvesta sekä kesästä. Kumpi se meistä on joka kiukkuilee säästä. Säälittävä elämä on jos helle on ainoa tie onneen. Lopettakaa valittaminen ja jos ei suomen sää kelpaa niin jää sinne karibialle.

Vierailija
16/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan lunta ja pakkasia. Rakastan talvea ja kesäisin kärsin kuumasta ilmasta.

Vierailija
17/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä odotan myös kesää. Olen laihtunut eikä helle enää haittaa.

Vierailija
18/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, onneksi vielä on kevät ja viileää. Kesäksi riittäisi max. viikon helle.

Vierailija
19/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2015 klo 17:22"]

[/quote]

[/quote]

Sieltähän se lapsi tuli esiin. Nautin pimeästä nautin sateesta nautin kylmyydestä nautin lumesta nautin syksystä keväästä talvesta sekä kesästä. Kumpi se meistä on joka kiukkuilee säästä. Säälittävä elämä on jos helle on ainoa tie onneen. Lopettakaa valittaminen ja jos ei suomen sää kelpaa niin jää sinne karibialle.

[/quote]

TOTTA!!!

Vierailija
20/28 |
15.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No ei sitä tarvitse karibialle asti sentään matkustaa..=DDDD suomen kesä ei ole sentään niin lämmin jotta voisit niitä keskenään verrata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän