Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palkanlaskijat ovat aina pahalla päällä?

Vierailija
14.04.2015 |

Aina! Työkaverit eivät kohta enää uskalla soittaa palkanlaskentaan, kun sieltä kuuluu aina raivokas huuto ja kiroilu ja palkkis tulee lankoja pitkin haukkumaan soittajan. Itse olen joutunut ainoastaan n. parin vuoden välein olemaan tekemisissä palkanlaskijan kanssa ja jopa hänen sähköpostitkin ovat aina töykeitä puheluista puhumattakaan...

Tämä tuntuu olevan sama juttu riippumatta siitä, missä päin Suomea ollaan tai kuka on palkanlaskija. Onko muilla samanlaisia kokemuksia? Tai onko täällä ketään palkanlaskijaa paikalla? Vihaatteko työtänne vai asiakkaitanne?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat.

Vierailija
2/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kouluttautumassa tuohon ammattiin, lupaan etten ole töykeä tai pahantuulinen asiakasta kohtaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaha on muuten ihan totta!

Vierailija
4/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kokemusta kuin muutamasta mutta yksi oli kuin itse piru. Murisi eikä vastannut mitenkään kysyttäessä. Siis naamakkain. Eräs toinen oli päällepäin iloinen ja reipas muttei oikeasti tiennyt mitään ja kertoi kaikki palkkajutut isolle pomolle (mitä ei saa tehdä). Tällä nykyisellä on niin kiire että pomo suositteli kiireettömissä asioissa ottamaan sähköpostilla yhteyttä. Varmaan sekin olisi murissut ja mököttänyt :)

Vierailija
5/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kattelevat kateellisena kaikki päivät muiden isoja palkkoja.

Vierailija
6/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella, kun persaukiset aina soittelemassa epäilyksiään siitä, jäikö nyt taas kuitenkin joku ihme korvaus huomiotta, kun ei tää mun palkka millään riitä ens kuuhun.

Vierailija
7/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutuvat tekemään töitä palkan laskenta järjestelmillä. Vähemmästäkin pää hajoaa.

Vierailija
8/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkan_laskenta_järjestelmillä. Damn autocorrect!

Vierailija
9/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi palkanlaskija. En vihaa työtäni vaikka se vähän tylsää onkin, enkä kyllä asiakkaitakaan :) Pahalla päälläkään en töissä muista olleeni ikinä.

Vierailija
10/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on usein helvetinmoinen kiire ja niitä v**uttaa, kun tarvittavia tietoja ei toimiteta ajoissa, järjestelmät pykii, ym.

Vierailija
11/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kokemukseni mukaan aika epämääräisiä ihmisiä.

Asuvat avoliitossa tms...

Vierailija
12/15 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei siihen ketään höveliä sovi laittaa

Vierailija
13/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2015 klo 23:51"]

Ovat kokemukseni mukaan aika epämääräisiä ihmisiä.

Asuvat avoliitossa tms...

[/quote]

*REPS :D :D :D

Vierailija
14/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki verot ja vähennykset pitää ottaa huomion,hirveän tarkka homma. Sitten jos tekee virhe niin saa yleensä syyt niskaan,tietenkiin ymmärrettävä koska ihmiseillä maksut ja laskut maksettavana...
Eikä se kateudesta johtuu. Tämä yhteiskunta perustuu liika rahan vaihtoon,ei tehdään enää niin sanotusti vaihto hommia,rahariippuvus tekee kyllä ihmista pakkoneurottisen. Ois ollut aika vaihtaa järjestelmä joksikiin muuksi.

Vierailija
15/15 |
16.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän palkanlaskijaa ainakin vituttaa se, että "alemmat" henkilöt tienaavan häntä enemmän. Entinen ihana rouva jäi eläkkeelle ja nyt on tollanen kotka :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan