Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies yrittää houkutella uudeksi vuodeksi..

Vierailija
28.12.2021 |

ystävänsä bileisiin. En viihdy puolitutussa porukassa jauhamassa pinnallista pa*kaa tai katsomassa kun porukka on sekaisin. Olemme käyneet tästä aiheesta nyt n. 8 vuotta keskustelua eikä tunnu menevän kaaliin. Millä saan hänet uskomaan?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäät vaan kotiin.

Vierailija
2/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä joka uusi vuosi ulkona on kylmä viima. Ei kannata mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille: En viihdy puolitutussa porukassa jauhamassa pinnallista pa*kaa tai katsomassa kun porukka on sekaisin, onko nii vaikeeta

Vierailija
4/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kauan on ukko jaksanu sua katella

Vierailija
5/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että oot absolutisti etkä lähde mihinkään missä juodaan. Korkeintaan joudut kuskiksi ja ne soittaa sulle kun tarvii kyydin baariin.

Vierailija
6/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanot sille: En viihdy puolitutussa porukassa jauhamassa pinnallista pa*kaa tai katsomassa kun porukka on sekaisin, onko nii vaikeeta

No kyllähän se tuntuu miehen puolelta olevan vaikeaa ymmärtää. Luuletko etten ole sanonut miljoona kertaa?

Vierailija
7/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yritä

Vierailija
8/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kompromissi eli menet mukaan joka toinen vuosi ja joka toinen vuosi juhlitte sinun tavallasi. 

Vierailija
9/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kompromissi eli menet mukaan joka toinen vuosi ja joka toinen vuosi juhlitte sinun tavallasi. 

Olen introvertti henkeen ja vereen ja olisi aika ikävä viettää joka toinen uusi vuosi ahdistuen viikkoa ennen tapahtumaa ja kasata itseään taas toisen viikon verran tapahtuman jälkeen. Tätä on ehkä sosiaalisen ihmisen vaikea ymmärtää.

Vierailija
10/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen introvertti henkeen ja vereen ja olisi aika ikävä viettää joka toinen uusi vuosi ahdistuen viikkoa ennen tapahtumaa ja kasata itseään taas toisen viikon verran tapahtuman jälkeen. Tätä on ehkä sosiaalisen ihmisen vaikea ymmärtää.

No sitten mies on väärä sulle. Nimim. toinen introvertti.

Sä et voi tuohon omasn piirteeseesi vedoten kieltää puolison halua olla sosiaalinen.

Vierailija
11/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
12/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alistut hänen tahtoonsa, onhan hän perheen pää?

Vierailija
13/13 |
28.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen introvertti ja minun on vaikea ymmärtää sinua.

Inhan kuin introversio olisi sinusta synonyymi sosiaalisille vaikeuksille.

Ai nyt mä sen hokasin, olet yrittänyt keksiä haasteillesi sosiaalisesti hyväksyttävän leiman!