Mies yrittää houkutella uudeksi vuodeksi..
ystävänsä bileisiin. En viihdy puolitutussa porukassa jauhamassa pinnallista pa*kaa tai katsomassa kun porukka on sekaisin. Olemme käyneet tästä aiheesta nyt n. 8 vuotta keskustelua eikä tunnu menevän kaaliin. Millä saan hänet uskomaan?
Kommentit (13)
Jostain syystä joka uusi vuosi ulkona on kylmä viima. Ei kannata mennä.
Sanot sille: En viihdy puolitutussa porukassa jauhamassa pinnallista pa*kaa tai katsomassa kun porukka on sekaisin, onko nii vaikeeta
Aika kauan on ukko jaksanu sua katella
Sano että oot absolutisti etkä lähde mihinkään missä juodaan. Korkeintaan joudut kuskiksi ja ne soittaa sulle kun tarvii kyydin baariin.
Vierailija kirjoitti:
Sanot sille: En viihdy puolitutussa porukassa jauhamassa pinnallista pa*kaa tai katsomassa kun porukka on sekaisin, onko nii vaikeeta
No kyllähän se tuntuu miehen puolelta olevan vaikeaa ymmärtää. Luuletko etten ole sanonut miljoona kertaa?
Miten olisi kompromissi eli menet mukaan joka toinen vuosi ja joka toinen vuosi juhlitte sinun tavallasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten olisi kompromissi eli menet mukaan joka toinen vuosi ja joka toinen vuosi juhlitte sinun tavallasi.
Olen introvertti henkeen ja vereen ja olisi aika ikävä viettää joka toinen uusi vuosi ahdistuen viikkoa ennen tapahtumaa ja kasata itseään taas toisen viikon verran tapahtuman jälkeen. Tätä on ehkä sosiaalisen ihmisen vaikea ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen introvertti henkeen ja vereen ja olisi aika ikävä viettää joka toinen uusi vuosi ahdistuen viikkoa ennen tapahtumaa ja kasata itseään taas toisen viikon verran tapahtuman jälkeen. Tätä on ehkä sosiaalisen ihmisen vaikea ymmärtää.
No sitten mies on väärä sulle. Nimim. toinen introvertti.
Sä et voi tuohon omasn piirteeseesi vedoten kieltää puolison halua olla sosiaalinen.
Alistut hänen tahtoonsa, onhan hän perheen pää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen introvertti ja minun on vaikea ymmärtää sinua.
Inhan kuin introversio olisi sinusta synonyymi sosiaalisille vaikeuksille.
Ai nyt mä sen hokasin, olet yrittänyt keksiä haasteillesi sosiaalisesti hyväksyttävän leiman!
Jäät vaan kotiin.