Oletko joutunut valitsemaan jotain puolisosi tai sukusi välillä?
Mitä ja miksi? Kumman valitsit ja miksi? Itse en ole joutunut valitsemaan, vaikka on pitkä avioliitto ja perhe. Kumminkaan ei ole koskaan tullut sellaisia asioita etteikö kaikki olisi voitu yhteisymmärryksessä mennä.
Kommentit (6)
En onneksi. Meillä tehdään kompromisseja jos tarvitsee jotain todella tiukasti päättää. Kaikki ovat tärkeitä; oma perheemme, oma suku, toisen suku. Kenenkään ei pitäisi joutua valitsemaan. Jos joutuu valitsemaan, on joko puoliso tai suvussa joku joka vaatii likaa tai alistaa.
Jos joudut valitsemaan, olet alistettu parisuhteessa.
En suostunut uusperhekuviota palvovaksi palikaksi ja näin minut jätettiin kaiken ulkopuolelle. Onneksi on ollut jo vuosikymmeniä luotettava puoliso, joten aivan sama mitä tässä muutaman vuoden aikana tapahtuu.
Entinen ystävä on jopa valinnut vain oman miehensä ja jättänyt koko oman suvun. On aika narsistista luottaa vain omaa mieheen noin paljon. Jännästi on vuosien aikana mies pistänyt akan alistumaan omaan maailmaan. Onko molemmat vain ketkeria, ehkä
Vierailija kirjoitti:
Entinen ystävä on jopa valinnut vain oman miehensä ja jättänyt koko oman suvun. On aika narsistista luottaa vain omaa mieheen noin paljon. Jännästi on vuosien aikana mies pistänyt akan alistumaan omaan maailmaan. Onko molemmat vain ketkeria, ehkä
Joskus suku on sellainen, ettei sitä kannata valita. Joskus puoliso.
Joo. Oma äitini yritti kaikkensa, että minä olisin jättänyt poikaystäväni. En jättänyt ja ne äidin ilkeydet on minulla loppuiän muistissa, en anna ikinä anteeksi.