Ketä äänestän? Kaakkois-Suomi
1. Nainen 2.Kriittinen Venäjää kohtaan (maakaupat ja Nato) 3. Luonnonsuojelu tärkeää, ei vastusta ns. viherveroja 4. Pienesti mamukriittinen 5. Huolehtii heikommista
Kommentit (23)
Suna Kymäläinen? Hän ainakin teki kansalaisaloitteen maakauppojen rajoittamiseksi. Haluaa varmaan myös demarina huolehtia heikommista.
Joo tämä ei ole mainos vaan ihan oikeasti mietin asiaa. On kyllä totta tuo, että oman kaupungin ihminen pitäisi olla ja M.R. ei ole. Suna ollut mietinnässä mutta eikö demonit hyysää mamuja yleisesti liikaa? Esim. se terveydenhuoltouudistus (että saisi ilmaista hoitoa täällä). Lisäksi Suna ja Anneli Kiljunen molemmat äänestivät aluksi sen järjettömän opintotukiuudistuksen puolesta.
Kiitos, pitääkin tutustua. Vähän epäilyttää KD:ssa hihhuliosaston hyötyminen äänestäni, mutta katson silti. En missään nimessä hyväksy esim. Räsäsen aborttikantaa. Kristitty kyllä olen, mutta en näe näillä hölynpölymöläytyksillä yhteistä kirkon kanssa.
Ap
Lenita Toivakka (kok). Ulkomaankauppaministeri ja KTM, ehdottomasti saatava läpi jos työllisyyttä halutaan parantaa. Tuota kertynyttä kokemusta ei saa nyt hukata kun on hyvä asia aluelle saatu.
Eikös siellä ole tämä Kopra, hyvä mies kokoomuksesta? Äänestäisin, jos olisin siellä kirjoilla.
Koprasta en tykkää, olen ollut tekemisissä. Ja yritän viimeiseen asti löytää naisen äänelleni.
Ap
Ketä persua kannattaisi äänestää?
mun mielestä poliitikot ovat pelkkiä pellejä mitkä eivät kuuntele mitä kansa haluaa,jatkuvasti vaan jotain europaskaa ja tavallisen duunarin elintasoa ajetaan alas.
Oksettavaa että äänestetään sukupuolen perusteella. Mitäs ajattelet miehestä joka suostuu äänestämään vain valkoista miestä?
Itse äänestäisin Kaakkois-Suomessa kokoomuksen Antti Häkkästä. Edustava, nato-myönteinen, ajaa vastuullista talouspolitiikkaa, ei tietääkseni kannata somppujen sun muiden maahanmuuttoa ym.
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:42"]
Suna Kymäläinen? Hän ainakin teki kansalaisaloitteen maakauppojen rajoittamiseksi. Haluaa varmaan myös demarina huolehtia heikommista.
[/quote]
Demarit kyllä haluaa huolehtia heikommista PAKOTTAMALLA työttömät palkattomiin töihin. YMS-
Pekka Korpivaara on just sun ehdokas
Googleta perussuomalaiset, niin eiköhän löydy ehdokkaita.
Persujen kanssa dealbreaker on heidän vastustus ns. viherveroissa ja halu poistaa autovero. Jonkun mielestä voi olla oksettavaa äänestää sukupuolen perusteella, mutta onneksi kaikki saamme käyttää perusteena mitä haluamme. Minulle on ihan ok jos joku haluaa äänestää vain valkoihoista miestä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="13.04.2015 klo 07:09"]
Persujen kanssa dealbreaker on heidän vastustus ns. viherveroissa ja halu poistaa autovero. Jonkun mielestä voi olla oksettavaa äänestää sukupuolen perusteella, mutta onneksi kaikki saamme käyttää perusteena mitä haluamme. Minulle on ihan ok jos joku haluaa äänestää vain valkoihoista miestä.
Ap
[/quote]
No, sun täytyy sitten äänestää vihreitä. Kaikki muutkin järkevät ovat viherveroa vastaan.
Tällä hetkellä ykkösenä Merja Rehn.
Ap
Ei huolehti kyllä muista kuin itsestään! On kepujen oikeistosiipeä ja vois siirtyä suosiolla kokkareihin ukkonsa kanssa mutta Olli Rehn yrittää seuraaviin pressanvaaleihin kepun listoilta.
Kaikkiko täällä käy mainostamassa itteensä?
Kannattaa kokeilla vaalikoneita ja ylen vaaligalleriasta saa selkoa ehdokkaista.
Tässä muutamia vaalikoneita:
Www.yle.fi/vaalikone
Www.Hs.fi/vaalikone
Www.seiska.fi/vaalikone.seiska.fi/vaalikone
[quote author="Vierailija" time="12.04.2015 klo 20:02"]1. Nainen 2.Kriittinen Venäjää kohtaan (maakaupat ja Nato) 3. Luonnonsuojelu tärkeää, ei vastusta ns. viherveroja 4. Pienesti mamukriittinen 5. Huolehtii heikommista
[/quote]
Ketä tahansa läpi menevää kokomuslaista, joka pudottaa demarin
Äänestä oman kaupungin ehdokasta, ehdottomasti! Kaakossa on aika laaja vaalipiiri, eikä esim. mikkeliläistä ehdokasta ei todellakaan kiinnosta vaikkapa Imatran asiat.