Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On / off suhde?

Vierailija
27.12.2021 |

Oon kattonu yhtä on/off suhdetta vierestä jo vuosia. Mun mielestä siinä ei ole mitään järkeä. Miks ollaan yhdessä ja riidellään ja erotaan tai ainakin uhataan sillä ja sit taas hetken päästä jatketaan yhdessä? Riidat on todella isoja, jolloin ollaan toisille ilkeitä, haukutaan ja tehdään tahallaan toista loukkaavia asioita. Ja tämä kaikki lisääntyy joka kerran jälkeen. Tuntuu niin omituiselta ja sairaalta, miksei vaan erota jos ei ole pitkään aikaan ollut oikeesti hyvä olla..?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa suhteessa on yleensä kaksi aikuista lasta, joiden säröt osuvat kipeästi yhteen ja he on koukussa toiseen ja kumppanista etsitään sitä mitä ei ole saanut vanhemmalta.

Vierailija
2/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa suhteessa on yleensä kaksi aikuista lasta, joiden säröt osuvat kipeästi yhteen ja he on koukussa toiseen ja kumppanista etsitään sitä mitä ei ole saanut vanhemmalta.

Tämäpä juuri. Riippuvuus toisesta, ei osata olla erillään, vaikka yhdessä olokin on raastavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäpä juuri. Riippuvuus toisesta, ei osata olla erillään, vaikka yhdessä olokin on raastavaa.

Sitä juuri mietin että kuinka kuormittavaa tuollainen on.. Ap

Vierailija
4/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten usein toinen osapuoli on narsisti/epävakaa ja toinen läheisriippuvainen…

Mulla on ollut 2 on/off suhdetta epävakaan/narsistin kanssa ja pudän itseäni jonkin sortin läheisriippuvaisena. Sitten ”normaalien” kanssa suhteet on onnistuneet ja kestäneet ilman mitään draamaa.

Vierailija
5/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten usein toinen osapuoli on narsisti/epävakaa ja toinen läheisriippuvainen…

Mulla on ollut 2 on/off suhdetta epävakaan/narsistin kanssa ja pudän itseäni jonkin sortin läheisriippuvaisena. Sitten ”normaalien” kanssa suhteet on onnistuneet ja kestäneet ilman mitään draamaa.

Ja näillä partnereilla, joiden kanssa suhde on-off eikä onnistunut, oli alkoholiongelma. Itse en taas juo ollenkaan.

Vierailija
6/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä itsekeskeisyys ei kuitenkaan riitä diagnoosiin.

Vierailija
7/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tällainen on/off suhde. Ollaan oltu 20 v yhdessä ja erottu kaksi, melkein kolme kertaa. Minusta meillä on niin että mies on riippuvainen minusta. Minulla ei ole intohimoa häntä kohtaan. Vuosien varrella miehet joihin olen tuntenut voimakasta vetoa ovat olleet narsistisia ja minä olen ollut heistä riippuvainen. Se on kuin huumetta - mustavalkoinen muuttuu värilliseksi. Hyvin vaikea vastustaa kun se normaali arki on pimeyttä. Itselleni tuntuu olevan vain nämä kaksi vaihtoehtoa ja kumpikin on tuskaa! Jos ei itsensä niin sen toisen puolesta. Kuka minut pelastaisi. Ei ollut terapiasta juuri tähän apua.

Ihan kamalaa 😢

Vierailija
8/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei tiedetä paremmasta

Vierailija
9/9 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikki onoff-suhteet sisällä ihmeempiä draamoja. Itse en niin välitä suhteessa olemisesta, onoff-suhdemieheni taas haluaisi tiiviin parisuhteen. Yrittää aina välillä siirtyä suhteeseen "sopivan" naisen kanssa, mutta palaa aina takaisin lopulta, koska rakastaa minua. Minä saan taas jonkun aikaa hyvää seksiä tutun miehen kanssa ja sen jälkeen taas keskittyä rauhassa kokonaan itseeni.

Tietysti olisi kivempi, jos tutuistani löytyisi sellainen mukava ja sägyssä osaava mies, jonka kanssa voisi kerran kuussa viettää kunnon pitkän seksiviikonlopun. Uusiin miehiin minulla ei ole intoa tutustua, treffailu on ankeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi