Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihtari vaimot

Vierailija
27.12.2021 |

Kavereilleen ja insta kuvillaan esittää olevansa oikea hot ja meikit ja vaatteet tikissä.
Mutta kotona oikea mummo, ei ikinä mitään!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naiselle kunnon seksiä ja paljon orgasmeja, sellaista seksiä MITÄ NINEN  ITSE haluaa, niin sitten  ei pihtailla! Jos vaan yksipuolista miehen haluamaa seksiä, niin ei sitä nainen halua.

Vierailija
2/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on?

Olen tarjoutunut mihin vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se on?

Olen tarjoutunut mihin vaan...

Kysy siltä omalta naiseltasi.

Vierailija
4/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sille mikään kelpaa

Vierailija
5/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

– Joskus tuntuu, että oman orgasmini metsästys pilaa koko seksin. Tykkäisin nopeista panoista keittiön pöydällä, mutta sitten jään kaipaamaan orgasmia. Sen eteen vaaditaan paljon aikaa ja työtä. Minusta on epäreilua, että mieheni saa aina ja minä en. Miehen orgasmi on seksin mitta. Kun se tulee, seksi loppuu. Ei epäreilua vain minua kohtaan ja meidän parisuhteessa, vaan koko naissukua kohtaan kaikissa heteroseksuaalisissa kanssakäymisissä, 26-vuotias nainen avautui Kihlströmin kirjassa.

Kihlström kuitenkin muistuttaa, ettei ole yhtä ainoaa tapaa saavuttaa orgasmia – eikä se edes ole automaattisesti hyvän seksin mittari. Jos orgasmia kuitenkin kaipaa, sen saavuttamiseksi tarvitaan tarpeeksi aikaa ja rentoutumista.

Vierailija
6/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtaamiselle on aina jokin syy, mahdollisesti useitakin. Kahdestaan solmu ei yleebsä aukea, suosittelen terapiaa mutta eihän se miehille kelpaa. Ei meillä ainakaan.

Vierailija
7/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

– Joskus tuntuu, että oman orgasmini metsästys pilaa koko seksin. Tykkäisin nopeista panoista keittiön pöydällä, mutta sitten jään kaipaamaan orgasmia. Sen eteen vaaditaan paljon aikaa ja työtä. Minusta on epäreilua, että mieheni saa aina ja minä en. Miehen orgasmi on seksin mitta. Kun se tulee, seksi loppuu. Ei epäreilua vain minua kohtaan ja meidän parisuhteessa, vaan koko naissukua kohtaan kaikissa heteroseksuaalisissa kanssakäymisissä, 26-vuotias nainen avautui Kihlströmin kirjassa.

Kihlström kuitenkin muistuttaa, ettei ole yhtä ainoaa tapaa saavuttaa orgasmia – eikä se edes ole automaattisesti hyvän seksin mittari. Jos orgasmia kuitenkin kaipaa, sen saavuttamiseksi tarvitaan tarpeeksi aikaa ja rentoutumista.

On valitettavaa että seisokki loppuu kun laukeaa. Olisi kiva jatkaa, mutta pitää ensin odottaa hetki. Olen itse huomannut että keston paremmin jos alkuun saan suohinottoa ja käsihoitoa, mutta ei loppuun asti. Ne lisäävät kiimaa. Jos seksiä on kerran kuussa niin ei voi varmaan pitkää kestoa edes odottaa. Välillä kestän 30 min ja välillä taas 2 min. Yleensä ehkä sen 15 min. Yleensä mitä vaisumpi vaimo on sitä nopeammin tulen itsekin. Ilmeisesti tympeys tarttuu.

Vierailija
8/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen perustarve on pihdata ja syyttää miestä. Miestä voi syyttää siitäkin. Kiitos feministit!

Vierailija
9/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihtarivaimot ovat jo kasvaneet sellaisiksi. Keksitään tekosyitä miksei kiinnosta seksi. Kaikkia ei vaan tulee koskaan kiinnostamaan, mutta on kiva syyllistää enemmän haluavaa. Sille, joka tykkää seksistä, ei mikään ole hankalaa eikä tarvitse arvata iltaisin että pidetäänkö kivaa. Pihtaamaton pyytää seksiä ja vasta on kivaa.

Vierailija
10/10 |
27.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni ei ole pihdannut koskaan. Saanut aina seksiä harrastettaessa orgasminsa tavalla tai toisella. Nuorempana halusi naimalla, joten minun piti opetella hyväksi suuseksin ja sormettamisen antajaksi. Piti keksiä muitakin keinoja, jolla sain hänet tarpeeksi kiimaiseksi  ennen yhdynnän aloitusta. Isolla paksulla  varustettuna kestävyys ei vain pienessä pillussa ollut ihmeitä. Mutta vastaavasti ei hänenkään pillu kestänyt kovin kauaa panemista, eli hänet piti siksikin saada tarpeeksi kiimaan ennen naimista.  Mutta oli koossa sekin hyvä puoli, että pikaiset oli mahdottomia muutenkin. Vaimolla oli tiedossa, että jos seksiä oli usein oli kestävyyskin parempi. Oli miten oli, onnistuin kuitenkin ajoittamaan tulemiset niin, että tulimme yhdynnässä yleensä samaan aikaan. Osa siksikin, että minun tuleminen sai hänetkin tulemaan.  Jos en ollut ihan heti tulossa, niin sain hänet tulemaan näyttelemällä. Siitä oli sitten kiva jatkaa saneen kanssa naimista.  Monesti vein hänet huipulle jo suuseksillä ennen naimista. Mutta monesti hän veti minut väkisin päälle h-hetkellä ja halusi naiden orgasminsa.  Mutta eipä ole hänen koskaan tarvinnut valittaa, että jäänyt ilman. Syntynyt onnellisten tähtien alla. Enpä ole minäkään koskaan kärsinyt puutteesta, siitä kun  olin 19v täyttänyt.