Lue keskustelun säännöt.
Onko tämä koulukiusaamista vai mitä, kun koulussa luokka"kaverit" ovat ystävällisiä, mutta vapaa-ajalla käyttävät hyväksi (varastavat)
27.12.2021 |
Rehtoria en ole saanut kiinni. Opo sanoo, että yritä kestää äläkä välitä. Lapset ovat vieneet huulirasvahn, limsaa, purkkaa ja parempia tusseja.
Se on hankalaa kun lapsi itkee. Kotiin tultuaan sanoi esimerkiksi "Essi käski minun hirttäytyä lyhtypylvääseen, kun olen niin ruma"'
Kommentit (2)
Vapaa-ajanongelma.. Miksi koulu hoitaisi koulun ulkopuolset asiat? Poliisille rikosilmoitus.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiusaamista. Eivät ole kavereita eivätkä ystäviä. Hankala ratkottava, kun kiusaaminen ei tapahdu koulussa. Tosin vaikka tapahtuisi siellä, niin ei sille mitään tehtäisi.
Itse olin lapsena liian luottavainen kiusaajiin, annoin uusia mahdollisuuksia. Vähän aikaa oltiin kavereita, ja sitten taas kiusasivat. Sinuna neuvoisin lapsellesi, että ei enää luota noihin muihin lapsiin. Ikinä. Missään asiassa. Rankkaa lapselle, mutta voi säästää monelta mielipahalta, jos luottamus rikotaan kerta toisensa jälkeen.
Nyt aikuisena en itse luota enää keneenkään, enkä halua olla läheisissä väleissä kenenkään kanssa.