Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pieniä tai vähän suurempia tekoja, joilla tuntematon on ilahduttanut teitä

Vierailija
11.04.2015 |

Tuli mieleen, kun tänään sain karkuteille lähteneen kissani takaisin kotiin. Olin laittanut ilmoituksia, että kisu on kadonnut ja joku nuori poika oli sen tunnistanut ja noukkinut talteen. Nyt kissa on taas turvallisesti kotona. :)

Kertokaa omanne!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana  joku tuntematon mies antoi mulle rahaa taksiin etten, siinä kovassa humalatilassa kävelisi kotiin. Huolehti, että pääsen turvallisesti perille. :D

Vierailija
2/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokakaupassa tuntematon Mies päästi edelleen kassajonossa, kun näki että minulla oli vain yksi tuote ostettavana ja hänellä oli ostoskärry täynnä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ryöstetyksi joskus melkein 15 vuotta sitten ja harhailin Helsingissä Hietaniemessä ilman takkia tai rahaa tai mitään. Kaksi n. 20-vuotiasta nuortamiestä maksoivat mut bussilla rautatieasemalle ja katsoivat, että pääsin sisälle kioskiin josta sain soitella itselleni apua. Tuo lämmittää mieltä vieläkin.

Vierailija
4/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 17:16"]Ruokakaupassa tuntematon Mies päästi edelleen kassajonossa, kun näki että minulla oli vain yksi tuote ostettavana ja hänellä oli ostoskärry täynnä. :)
[/quote]
Näin on käynyt muutaman kerran minullekin. Toki itse päästän myös joskus edelle samasta syystä.

Vierailija
5/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lapsia kerhosta ja kaaduin nuorimman kanssa kun maa oli jäinen. En huomannut puhelimeni tippuneen samalla taskustani. Joku erittäin ihana ja ystävällinen henkilö otti puhelimeni talteen ja soitti lasteni isälle siitä (edellinen soitettujen listalla).

Vierailija
6/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demiin tällaiset ketjut. Ei av-mammoja kukaan ole ilahduttanut ja he eivät ilahduta ketään.

Vierailija
7/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut meinattiin raiskata (tai kaapata, en voi tuetää mitä olisi käynyt) kun olin15-vuotias. Tuntematon mies puuttui kuitenkin tilanteeseen, ja pääsin pakenemaan kotiin. Olen vieläkin kiitollinen tuolle ystävälliselle ihmisille, joka mahdollisesti pelasti minut.

Vierailija
8/13 |
11.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 18:11"]Demiin tällaiset ketjut. Ei av-mammoja kukaan ole ilahduttanut ja he eivät ilahduta ketään.
[/quote]
Höpsis. Minä ainakin päästin kahden alakouluikäisen lapsen äidin lapsineen jonossa mun edelle, kun sillä oli vain kolme jätskipuikkoa, ja mulla täysi kori ilman pakasteita tai helposti pilaantuvaa.

Vierailija
9/13 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raasu vanhus kompastui ja isäni auttoi tätä vaanhusta pystyyn tämä on jäänyt mieleeni

Vierailija
10/13 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin Euroopan halki ryöstön jälkeen. Niillä viimeisillä rahoilla mitä oli, ostin lipun yöjunaan ja samassa hytissä oli mies joka lainasi rahaa ( en siis pyytänyt).
Lähetin takaisin Suomesta päin.

Vierailija
11/13 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laukaanhovin kahvilan ihana ja kiltti työntekijä lähetti minulle ilmaiseksi kahvilan vessaan jättämäni sormuksen. Jos joku paikan työntekijä lukee tätä - iso kiitos Turusta, pistin kortin teille postiin! Itku tuli kun kuoren avasin eli kiitos! :)

Vierailija
12/13 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pysäköinyt auton ja olin pysäköintimittarin edessä kaivamassa parkkirahaa, kun vieressä olevasta autosta nousi nainen ja antoi parkkilipun, siinä oli vielä reilusti parkkiaikaa.Käytän harvakseltaan maksullisia parkkipaikkoja, mutta tuon tapauksen jälkeen jätän aina parkkilipun mittariin teipattuna, jos jäi paljon parkkiaikaa. Kiitokset vielä tuolle ystävälliselle sielulle!

Vierailija
13/13 |
12.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin paikkakuntaa, tuntui ihmeelliseltä kun joku puolusti vaikeassa tilanteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme