Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen idiootti

Vierailija
10.04.2015 |

Olen köyhä opiskelija tyttö. Sain isältä rahaa 25€ ja tuhlasin 23€ pelikoneeseen. Mun piti ostaa ruokaa ja elättää itteni edes jotenkin ja näin kävi. Suurin summma jonka olen ikibä hävinnyt. Mua vituttaaa.. Kunpa voisin mennä ajassa taaksepäin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy se pelikone.

Vierailija
2/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurojacpotissa on yli 40 miljoonaa jaossa. Osta yksi rivi, niin voit voittaa pelirahat loppuelämäksiii!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi pulloja koulusta (etenkin koulujen sisä-roskiksien pääsisältö on pulloja), baarien ja muiden paikkojen läheltä, tommosen 24€ saa helposti  varsinkin jos kaupungissa asuu. Ja vaikkei just sakkaan summaa x niin kyllä siitä jotain saa käteen, kunhan ei sit pelaa sitä! 

Mua just aina ihmetellään ku noukin pulloja 5senttisiä maasta kun niitä näen, mut niist kyl sit jossaki viahees keertyy rahaa sit kaikkeen jännään.

Ja jos kinnostaa nuo rahapelit vain pelaamismielessä niin kokeile huviksesi pelaavasi jollain nettisivulla, jossa ei käytetä oikeaa rahaa, vaan jotain pilipali-valuttaa, jota ei saa muuta kuin pelaamalla, loppuessa tulee jokunen odotusaika, että saa sitten jonkun summan et voi taas jatkaa. Jos taas rahan vuoksi pelaat niin turha toivo, aina näen niitä pappoja ja mummoja tunkemassa kaikki rahansa sinne ja jos voittavat sen 40snt niin pelaavat nekin. Koukkuun ja tappiolle siinä jää ja kannattaa lopettaa sit viimeistään käteisen käyttön ja luvata itselle että "korttianihan tuonne en pistä."

Vierailija
4/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis ite oon opiskelija kans t. pullonkerääjästä insinööriksi

Vierailija
5/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eurollahan saa kilon perunoita :-D

Vierailija
6/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni jo! Nokka pystyyn ja makaronia naamaan; )

Vierailija
7/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyykkaamalla saat ilmaista ruokaa. Mut tee tolle peliongelmallesi jotain.

Vierailija
8/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkurahoja, älä välitä.

Vierailija
9/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmittaisikaan niin paljoa, mutta mistä ihmeestä revin taas elämiseen rahaa. Olen aivan puilla paljailla. Olisi pitänyt miettiä loppuun asti ennenkuin sorruin. Hitto.. Tiedän kyllä että sitä rahaa tulee ja menee mutta tässä tilanteessa ei pelikone saisi mennä ykkössijalle :(

Vierailija
10/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla turhia tavaroita? Jos löytyy laita myyntiin.

Vierailija
11/11 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää pulloja?Myy turhaa tavaraa? Lainaa kaverilta? Tunnusta isälle ja pyydä lisää? Sijoita 2 e lottoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan