Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelevat: onko teillä ikinä ikävä sinkkuaikoja?

Vierailija
10.04.2015 |

Mä välillä ikävöin niitä huolettomia sinkkuaikoja, kun ihastuksia tuli ja meni ja se oli niin kutkuttavaa. Juhlimassa oltaessa ilta oli täynnä flirttiä ja pusuja ja oli hauska pokailla. Kävin paljon jatkoilla ja koin paljon. Välillä tulee vain ikävä tätä kaikkea. Että saa flirttailla kelle vain ja lähteä kenen matkaan vain. Onko muilla tälläista? Rakastan kumminkin poikaystävääni, enkä halua erota tai pettää. Kunhan haaveilen.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna pari kuukautta. Tämä on kamalaa, kaipaan niin miehen seuraa, enkä kykene mihinkään yhden illan juttuihin. Tuntisin itseni likaiseksi, jos nuolettaisin itseäni vierailla miehillä. Parisuhteessa ollessani en kaivannut sinkkuaikoja vaan onnellista parisuhdetta ja sitä kaipaan nyt sinkkunakin.

Ahdistaa muut tapailemani sinkkumiehet, huohottavat niskaan ja haluavat nähdä jatkuvasti. En ota selvää, mitä he tarkalleen haluavat, sillä en näe itseäni minään "saaliina" ja moinen vaivannäkö on jo ihan liikaa jos vain pesää haluavat. Ajatus seksistä jonkun kanssa tuntuu todella kaukaiselle ja suorastaan mahdottomalle. Olo on onneton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:13"]Seurustelua? Tämä palsta on tarkoitettu äideille ja raskaana oleville/ raskautta toivoville, eikä varhaisteineille. Me äidit seurustelemme keskenämme, kun perheeltä jää siihen joskus aikaa. Eikö teille 14-17-vuotisille ole joku oma sivusto?
[/quote]

Jaa... Lukeeko ihan jossain säännöissä että vain äidit/raskaana olevat/raskautta toivovat saavat olla täällä? Sittenhän minunkin täytyy poistua takavasemmalle, olenhan vain reilu parikymppinen opiskelija joka eksyy tänne aika ajoin lukemaan mielenkiintoisia keskusteluja.

Mutta ap:n kysymykseen: Aivan samanlaisia tunteita koin edellisessä parisuhteessani, oli jotenkin koko ajan olo että haluan mutta en sittenkään halua olla parisuhteessa. Nyt sinkkuna ollut vajaa vuoden, vapaudestani ja omasta rauhasta nauttinut eikä sitä "haluan parisuhteen"-vaihetta ole vielä näkynyt.

Vierailija
4/30 |
14.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole. Seurustelu on kaikin tavoin parempaa kuin sinkkuna olo.

Jollakulla toisella varmaan toisin päin.

Vierailija
5/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin puhuin nuorempana seurustelusta niin kuin se olisi jotenkin kova juttu. Sööttiä.

Vierailija
6/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaista. Saan tarpeeksi huomioo mieheltäni ja rakastan häntä eniten maailmassa! Nainen23v

Vierailija
7/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan aika monella huonossa tai vaativassa suhteessa olevalla on.

Vierailija
8/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku olen nyt, mutta enpä ole koskaan ollut vielä suhteessa, jossa en olisi kokenut ap:n kuvailemia haikailuja...

Vierailija
9/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tasan ole ikävä.

Vierailija
10/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan samat fiilikset! Rakastan miestäni yli kaiken, mutta välillä tuntuu että olisi ihanaa olla sinkku, sais flirttailla ihanien miesten kanssa ja tehdä mitä haluaa, ilman että tarvitsee kenellekään raportoida. Kai sitä pitkässä suhteessa tuntee kaipaavansa vaihtelua.

Vierailija
11/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaankaan [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:00"]Sinkku olen nyt, mutta enpä ole koskaan ollut vielä suhteessa, jossa en olisi kokenut ap:n kuvailemia haikailuja...
[/quote]
Minä en ole kokenut niitä ikinä. Tosin eipä mulla mitään vientiäkään ole. Parisuhteessakin voi nauttia ihastuksista.

Vierailija
12/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 17:50"]

Mä välillä ikävöin niitä huolettomia sinkkuaikoja, kun ihastuksia tuli ja meni ja se oli niin kutkuttavaa. Juhlimassa oltaessa ilta oli täynnä flirttiä ja pusuja ja oli hauska pokailla. Kävin paljon jatkoilla ja koin paljon. Välillä tulee vain ikävä tätä kaikkea. Että saa flirttailla kelle vain ja lähteä kenen matkaan vain. Onko muilla tälläista? Rakastan kumminkin poikaystävääni, enkä halua erota tai pettää. Kunhan haaveilen.

[/quote]

Kyllä,kaipaan sitä vapautta ja jännitystä,ja sitä kun ei tarvinnut tehdä komromisseja vaan sain elää itsekkäästi.

Vierailija
13/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, mutta ne on vaan ajatustasolla. Ja mikäpä estää haaveilemasta? :) Rakastan miestäni todella paljon ja haluan olla hänen kanssaan. Kyllä parisuhde aina sinkkuuden voittaa ;)

T:N25

Vierailija
14/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:02"]On ihan samat fiilikset! Rakastan miestäni yli kaiken, mutta välillä tuntuu että olisi ihanaa olla sinkku, sais flirttailla ihanien miesten kanssa ja tehdä mitä haluaa, ilman että tarvitsee kenellekään raportoida. Kai sitä pitkässä suhteessa tuntee kaipaavansa vaihtelua.
[/quote]
Kenelle sun täytyy raportoida ja miksi? -8

Vierailija
15/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikävä pieniä kulleja tai huonoa seksiä. 

Vierailija
16/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äijä on nihkeä paskiainen. Sinkkuna kävin ravintoloissa, festareilla, ulkona syömäsää, elokuvissa ja vaikks mitä. Mies haukkuu kaikki nämä ja pitää rahan tuhlauksena ja lapsellisena. Hän viettää aikansa sohvalla röhnöttäen ja facebookissaan nuorten ämmien kanssa.

Vierailija
17/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:04"]

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:02"]On ihan samat fiilikset! Rakastan miestäni yli kaiken, mutta välillä tuntuu että olisi ihanaa olla sinkku, sais flirttailla ihanien miesten kanssa ja tehdä mitä haluaa, ilman että tarvitsee kenellekään raportoida. Kai sitä pitkässä suhteessa tuntee kaipaavansa vaihtelua. [/quote] Kenelle sun täytyy raportoida ja miksi? -8

[/quote]

Miehelle. Kun se kuitenkin kysyis, että missä olin, mitä tein ja kenen kanssa.

Vierailija
18/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:06"]

Joo, äijä on nihkeä paskiainen. Sinkkuna kävin ravintoloissa, festareilla, ulkona syömäsää, elokuvissa ja vaikks mitä. Mies haukkuu kaikki nämä ja pitää rahan tuhlauksena ja lapsellisena. Hän viettää aikansa sohvalla röhnöttäen ja facebookissaan nuorten ämmien kanssa.

[/quote]

Jos vaikka eroaisit ja alkaisit viettää unelmaelämääsi. Ei sen vaikeampaa.

Vierailija
19/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:05"]

Ei ole ikävä pieniä kulleja tai huonoa seksiä. 

[/quote]

Olis sunkin kannattanu pitää taso miehissä korkealla sinkkuaikoina.

Vierailija
20/30 |
10.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:02"]

Ei tosiaankaan [quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 18:00"]Sinkku olen nyt, mutta enpä ole koskaan ollut vielä suhteessa, jossa en olisi kokenut ap:n kuvailemia haikailuja... [/quote] Minä en ole kokenut niitä ikinä. Tosin eipä mulla mitään vientiäkään ole. Parisuhteessakin voi nauttia ihastuksista.

[/quote]

Totta kai parisuhteessakin voi nauttia ihastuksista,mutta ei samalla tavalla kuin sinkkuna,koska 1) ihastus ei voi johtaa mihinkään sen kummempaan ja 2)minä ainakin tunnen siitä syyllisyyttä,ihan kuin jotenkin tunnepettäisin omaa miestä.

Eniten kuitenkin kaipaan yksinolossa sitä,että ei tarvinnut joustaa,katsoin telkkarista mitä halusin(en vain niitä ohjelmia,joista molemmat tykkää),kokkasin mitä halusin tai elin välipaloilla jos siltä tuntuu(ei tarvinnut ottaa toisen ihmisen mieltymyksiä huomioon),periaatteessa pikkuasioita mutta välillä niitä kaipaa.Ja flirttailua kenelle tahansa,ilman että tarvitsi olla huolissaan mustasukkaisuudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi