Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkuraskauden ultrassa pieni sikiö, LA siirtyy viikolla!

10.04.2015 |

Olen 34v, ensimmäinen raskauteni. Kierron perusteella olen rv 7+2 ja hyvin pian oletetun hedelmöityksen  jälkeen alkaneet raskausoireet tukevat tätä. Nyt kävin alkuraskauden ultraäänitutkimuksessa, jossa löytyi noin 5mm mittainen pieni sikiö, vastaten raskausviikkoja 6+1...!!!

Lääkäri sanoi, että nyt vain odotellaan kasvaako sikiö normaalisti ja onko hedelmöitys tapahtunut viikon ns. normaalia myöhemmin, vai onko sikiön kehityksessä jotain häikkää ja meneekö kesken. Kalenterista laskin, että jos olisin rv 6+1, ensimmäiset raskausoireet olisivat alkaneet ENNEN hedelmöitystä.....

Mitä tästä pitäisi ajatella?? Onko muilla ollut pieni sikiö ja la siirtynyt viikolla eteenpäin?

Kommentit (1)

1/1 |
10.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kävi niin, että ensimmäisessä raskaudessani kävin yksityisellä ultrassa hyvin aikaisessa vaiheessa. Viikkoja olisi pitänyt kierron mukaan olla yli 8, mutta ultra antoi vastauksen 6+2. Syke löytyi kuitenkin hyvin. Kävin viikon päästä uudestaan ja sikiö oli kasvanut viikolla. Laskettua aikaa siirrettiin sitten 2 viikkoa eteenpäin ja vauva syntyi kahta päivää ennen la:ta.

En vieläkään käsitä miten tämä oli mahdollista. En enää muista menkkojen alkamispäivää tarkasti, mutta muistan, että seksiä ei harrastettu joulukuun 15. päivän jälkeen. Lääkäreiden mukaan hedelmöitys on tapahtunut joulun ja uudenvuoden välillä. Mahtaa ukolla olla harvinaisen pitkään elävät siittiöt :D Jokatapauksessa tarve yli 3,5kg vauveli syntyi syksyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla