Ei huvittaisi lähteä töihin
Pidän töistäni, työmatkassa ei valittamista ja mielelläni olen töissä, työpaikassa ei mitään vikaa. Mutta tuo lähteminen on jotenkin toisinaan niin vaikeaa. Aamutoimien osalta saamattomuus. Aamupalan saan syötyä ja sitten jään jumiin.
Kommentit (17)
Ja jos joku haluaa sanoa, että ole iloinen kun on työpaikka, olen todellakin, varsnkin kun on hyvä työpaikka. Tiedän, mitä on olla työtön, palkattomassa harjoittelussa, tvp-koulutuksessa ja pätkätyökierteessä. Tuo kaikki on koettu kyllä.
Saatanan laiskat paskat töihin siitä! Afrikassa lapset kulkevat nälissään maha pystyssä ilman vaatteita, koska heidän vanhemmillaan ei ole töitä ja rahaa ruokaan ja vaatteisiin.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:24"]
Saatanan laiskat paskat töihin siitä! Afrikassa lapset kulkevat nälissään maha pystyssä ilman vaatteita, koska heidän vanhemmillaan ei ole töitä ja rahaa ruokaan ja vaatteisiin.
[/quote]
En sanonut, etten meinaa mennä. Aamutoimet vaan tökkii. Mutta nyt on jo osittain puettu. Lähden tuossa varttia vaille t. ap.
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:24"]
[/quote]
Jos minun verorahoista menisi Afrikan lapsille se osa joka nyt menee suomalaisille sosspummeille, niin työmotivaatio kasvaisi potensiin viisi.
Mä en ymmärrä miten jotkut aamutoimet voi olla niin vaikeita?? Herään, meikkaan, pesen hampaat, vien koiran, otan aamupalan mukaan ja lähden pyörällä töihin sitä kummemmin miettimättä. Kun on pakko mennä ja töissä on kivaa niin miten se voi jäädä jostain LÄHTEMISESTÄ kiinni? Ihmiset on laiskoja ja saamattomia.
Sama juttu! Onneksi tänään päivä kestää vain 12 siitä kampaajalle ja viikonlopun viettoon.
Odotan että soitetyaan töihin. Ellei töitä tänään niin menen lekurille.
No älä mene. Suomi on siitä kiva maa että täällä kenenkään ei ole pakko käydä töissä.
Sama, ja heti kun päätin olla menemättä niin oikein vihlas omassatunnossa. Kai se on sitten mentävä...
Sama,joka aamuiset rutiinit ja kiire ärsyttää!! Ja Se väsymys kun kello soi ja nukuttaisi. Onneksi kiva työ ja työmatkaa 5min eikä haittaa vaikka menisin vasta vartin yli paikalle!
[quote author="Vierailija" time="10.04.2015 klo 07:12"]Sama vika mutta hei tänään on perjantai...
[/quote]
Mitä se auttaa kun on viikonloppukin töitä?
Jep sama fiilis! ja ei auta se, että huomenna ja sunnuntaina on12h vuorot.... plööhh.
Minäkin inhoan lähtemistä. Onneksi on etätyömahdollisuus. Juon just aamukahvia yöpaita päällä ja luen työsähköpostejani.
Sama vika mutta hei tänään on perjantai...