Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies 29v miettii; yksinäisen ilta

07.04.2015 |

Ajattelin että nytpä taidan repäistä ja jätän talvitakin lopulta pois ja tarkenin hyvin. Minulla olikin sitten selvästi räväkämpi ja viriilimpi olemus uuden takin myötä. Katsoin itseäni peilistä hassutellen, tein kierrepotkun peilin edessä ja ajattelin että pitäisi venytellä.

Sitten lähdin ulos vähän päämäärättömästi, mutta ajattelin sitten ikään kuin kapinoiden kävellä muuten vain iltalenkkinä erään rakennuksen ympäri, jolloin lenkistä tulisi päivän liikuntatarpeet täyttävä. Siellä hämärässä nurmella otin vähän tanssiliikkeitä ja myös tyhjensin rakkoni kaikessa hiljaisuudessa. Menomatkalla näin myös paikallaan seisovan bussin ikkunassa jonkun ihan kivannäköisen naisen ja olin vähällä vilkuttaa hänelle ohi kävellessäni, mutta hän ei ollutkaan yksin ja bussikuski virnuili lähellä, joten en kehdannut.

Vaikka kaikkialla oli todella kuollutta, ajattelin että pitäisi vielä käydä jossakin istumassa ja niin minä sitten kävin. Menomatkalla sinne näin jonkun liikuntarajoitteiselta näyttävän miehen raahaavan matkalaukkua ja katsoin häntä kauan, koska olisin voinut auttaa häntä kantamusten kanssa, mutta hänellä oli kuitenkin vain se rattailla menevä laukku. Baarissa katselin tv:tä ja join virvoitusjuomaa. Kuuntelin samalla naisporukan keskustelua ja se oli välillä jotenkin vieraannuttavaa, koska se sisälsi viittauksia joihinkin ajankohtaisiin netti-ilmiöihin, joista en itse perusta. Ilmeisesti he olivat myös vasta pelanneet lautapeliä ja mietin pitäisikö minunkin ehdottaa porukkaan liittymistä, mutta koska pelaamisen jatkumisesta ei näkynyt merkkejä, en kehdannut tyrkyttäytyä.

Siinä istuessani ohitseni käveli myös joku sievä nuori nainen, joka katsoi minua sellaisella syntiseltä tunnustavalta hymyllä ja säpsähdin vähän. Olen niin rikkonainen, että en oikein osaa suhtautua sellaisiin ilmeisiin ja tarvitse sellaisia elämääni juuri nyt, koska en osaa sitä asiakaspalveluroolia, mitä sellaisiin vastaaminen edellyttää, vaan tarvitsisin lämpimän ja holhoavan suhtautumisen. Kun siitä sitten ohi kävelin, nainen katsoi minua vielä samalla tavalla ja minä en siihen tietenkään voinut mitenkään samalla tavalla vastata, koska sisimmässäni olin niin murtunut ja itkuinen.

Palattuani tilasin hamsterijulisteen Hong Kongista itseni ja seuraavan, hypoteettisen yövieraan oloa riemastuttamaan. Teko kyllä kirpaisi vaikean taloustilanteen takia, mutta näin kriisien aikana on pakko yrittää haalia tällaisia asioita elämään.

Nukkuma-aika hupenee ja työviikkoa olisi edessä neljä päivää ennen synttäreitä.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin näköjään signeerata.

-Mies 29v-

Vierailija
2/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä teksti, piristi iltaa! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:41"]

[/quote]Miten se piristi? Toivottavasti ei ainakaan vahingonilosta, mutta muuten hyvä.

-Mies 29v-

Vierailija
4/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Mies 29v" time="07.04.2015 klo 01:46"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:41"]

[/quote]Miten se piristi? Toivottavasti ei ainakaan vahingonilosta, mutta muuten hyvä.

-Mies 29v-

[/quote]

Ei vahingonilosta todellakaan. Olet hyvä kirjoittamaan, sulla on sana hallussa!

Vierailija
5/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulta on varmaan kysytty tällaista aiemminkin, mutta kerro jotain itsestäsi. Millainen henkilö olet ja minkälaisia asioita teet? Jostain on itselleni jäänyt kuva sinusta jonkinlaisena kielitieteilijänä, mutta en ole varma asiasta.

Vierailija
6/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutko tampereella?

Vierailija
7/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:14"]

Sinulta on varmaan kysytty tällaista aiemminkin, mutta kerro jotain itsestäsi. Millainen henkilö olet ja minkälaisia asioita teet? Jostain on itselleni jäänyt kuva sinusta jonkinlaisena kielitieteilijänä, mutta en ole varma asiasta.

[/quote]En tiedä osaanko kertoa millainen henkilö olen, mutta menemättä yksityiskohtiin olen nyt lähinnä kouluavustajan työtä vastaavassa hommassa, jonka jatko on epävarmaa. Ainut varsinainen ystäväni asuu ulkomailla. Minulla ei ole muodollista pätevyyttä mihinkään yksittäiseen ammattiin, mutta olen opiskellut kuvataiteita, hoitoalaa, kieliä sekä tehnyt muita ammatillisia ja yleissivistäviä opintoja. Nykyisessä kotikaupungissani on aika huonot mahdollisuudet kehittyä ammatillisesti, mutta en myöskään uskalla vielä muuttaa sieltä pois monista eri syistä. Sen jälkeen kun kuvataide ei enää kiinnostanut niin paljoa, ei minulla kuitenkaan ole enää ollut selviä ammatillisia unelmia ja se harmittaa. Minulla on myös sellainen tunne, että työkykyni ei tule välttämättä säilymään, jos elämässäni ei tapahdu jotakin onnellista ja hienoa parin vuoden sisään ja selvien unelmien ja tavoitteiden herääminen voisi kuulua niihin, mutta ainakin sosiaalisen elämän virkistyminen olisi äärimmäisen tärkeää, koska silloin jaksaa tilapäisesti melkein mitä vain ja mielialani vaihtelevat todella paljon päivän mittaan pienten valonpilkahdusten ja murheiden mukaan; näin yksinäisenä vain ne murheelliset kokemukset valtaavat aivan liikaa alaa ja hyväntuulisuus ei tahdo kestää yön tunneille saakka.

Iltaisin olen hyvin aktiivinen harrastuksissa ja yritän tunkeutua vähän kaikkeen, mihin vain budjetti taipuu eli käyn myös esim.ruuanlaittokursseilla ja semmoista.

Monet ihmiset ovat luonnehtineet minua herkäksi ja se pitää varmaan paikkansa. Olen ehkä jollakin tavalla ristiriitainen ihmisten silmissä myös, koska tavallisesti ihmiset tulkitsevat minut hiljaiseksi ja alakuloiseksi, mutta yllättyvät kuitenkin uskaliaisuudestani.

-Mies 29v-

Vierailija
8/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu Tampereella. Kiinnostaisi kyllä.

-Mies 29v-

Vierailija
9/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastatko autismia?

Vierailija
10/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oletko sä koskaan etsinyt ystäviä ihan tositarkoituksella esim. netistä vai onko sun tarkoitus vaan provota?

Itse olen myös hiljainen ja yksinäinen ja ehkä myöskin vähän outo, mutta aina etsin jotain ystävää kuitenkin.

Vierailija
11/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tarvitsisin lämpimän ja holhoavan suhtautumisen" Kuulostaa siltä, että tarvitset äidin? Vaikka niin tarvitsee ilmeisesti moni muukin mies. No ei kai, ymmärrän. Kaipaan sitä lämpimyyttä mieheltä itsekin naisena. Kaikkea hyvää! Aktiivisuutta ja rohkeutta vaan! Kyllä se siitä lopulta. Pitää vain jaksaa yrittää.

Vierailija
12/20 |
09.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:18"]

Oletko ikinä ajatellut ruveta jotain peliä harrastamaan. Minä olen saanut paljon kavereita peliharrastuksen myötä, se on nykyään myös tosi sosiaalista puuhaa.

[/quote]Keräilen vanhoja videopelejä, mutta en tiedä saako siitä sosiaalista harrastusta...ainakaan pääkaupunkiseudun ulkopuolella? Se on myös todella miesvaltainen harrastus.

Kävin tänään taas ulkona ja alkaa jo näkyä samoja naamoja, mikä ei ole minun tapauksessani kovin miellyttävä asia, koska tiedän osan näistä ihmisistä töykeiksi junteiksi. Olen parin viikon sisään ollut ulkona niin paljon, että voisin taas alkaa erakoitumaan, paitsi kehittävien aktiviteettien osalta.

-Mies 29v-

Vierailija
13/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä oikea Mies 29v? Eikö hän aina signeeraa alootukset ja kommentit? :)

Vierailija
14/20 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 01:30"]

Onko tämä oikea Mies 29v? Eikö hän aina signeeraa alootukset ja kommentit? :)

[/quote]

*aloitukset*

Vierailija
15/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin taas vähän ulkona ja vaikka siinä oli isoja joukkoja, kukaan ei uskaltanut jutella minulle. Kokeilin puhua yhdelle tytölle, mutta hän ilmeisesti teeskenteli kuuroa ja tuijotti vain pöytää. Tarjosin myös karaokevihkoa eräälle tympeästi mulkoilevalle miehelle, joka ei itse osannut sitä pyytää, ja otti sen minulta kiittämättä.

Minulla on vähän vaikea tilanne, koska viikonloppuna olisi kiinnostava kurssi, jossa voisi tutustua hyväsydämisiin ja mielenkiintoisiin ihmisiin, toisin kuin yöelämässä (yleensä), mutta synttärini sattuu samalle ajalle ja vetäisi aika vakavaksi joutua viettämään se kokonaan yksin, kun mitään varmuutta sen kurssin ihanuudesta ei kuitenkaan ole. En tiedä mitä te tekisitte tuossa tilanteessa.

-Mies 29v-

Vierailija
16/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 02:46"]

No oletko sä koskaan etsinyt ystäviä ihan tositarkoituksella esim. netistä vai onko sun tarkoitus vaan provota?

Itse olen myös hiljainen ja yksinäinen ja ehkä myöskin vähän outo, mutta aina etsin jotain ystävää kuitenkin.

[/quote]Olen käyttänyt ahkerasti nettideittiä sun muuta. Millä perusteella minä haluaisin vain "provota"?

Olen myös todella aktiivinen harrastuksissa, joissa ei kylläkään paljon nuoria ihmisiä näy. Tänäänkin yksi tuli ovella vastaan ja moikkasin kuuluvasti, mutta nainen vain katsoi epävarmasti eteenpäin...ihanan sosiaalista.

Mutta kesällä kuusi vuotta netin kautta tuntemani ulkomaalainen kaveri tulee avopuolisonsa kanssa minulle kylään jopa kymmeneksi päiväksi.

-Mies 29v-

Vierailija
17/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko oikeasti 29?

Vierailija
18/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2015 klo 02:05"]

Oletko oikeasti 29?

[/quote]Olen. Alkaa jo ärsyttää tähän vastailu.

-Mies 29v-

Vierailija
19/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuopiost yhden sun oloisen tyypin, mutta ikä ei täsmää, sen takia kysyin.

Vierailija
20/20 |
08.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä ajatellut ruveta jotain peliä harrastamaan. Minä olen saanut paljon kavereita peliharrastuksen myötä, se on nykyään myös tosi sosiaalista puuhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi