Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko teillä on suunnitelma painonpudotuksesta joulun jälkeen?

Vierailija
23.12.2021 |

Jos, niin minkälainen?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 200 pussia Nutriletteja tilattu. Riittää noin 6 viikon kuuriin. Eiöhän siinä ajassa lähde joulukilojen lisäksi vähän nykyisiäkin läskejä. 😃

Vierailija
2/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä asenne! Ei jouluna kannata syödä itseään ähkyksi. Joten ei tarvita mitään painonpudotusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, palaan syömään normaalisti joulun juhlaherkkujen jälkeen. Siinähän tuo paino putoaa jos on pudotakseen. Jos ei, ei tarvikaan.

Vierailija
4/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin jo kuukausi sitten. Jouluksi himmailen ja syön itseni ähkyyn ja sitten taas jatketaan. 

Vierailija
5/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Laskettu aika tammikuun lopulla.

Siinä lähtee muutama kilo.

Vierailija
6/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitin jo kuukausi sitten. Jouluksi himmailen ja syön itseni ähkyyn ja sitten taas jatketaan. 

Mulla sama juttu. Laihdutin pussipirtelöillä reilussa kuukaudessa yli 7 kg joten aijon vetää jouluna kaksin käsin herkkuja palkinnoksi hyvästä suorituksesta! Ja joulun jälkeen pirtelökuuri jatkuu kunnes olen saavuttanut tavoitepainoni. Pudotettavaa on vielä yli 40 kg joten täytyyhän sitä välillä herkutellakkin koska ei näin isoa urakkaa jaksa yhteen menoon.

Vierailija
7/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin hakemassa Ruohonjuuresta Vogelin paastopaketin.  Olen aikaisemmin paastonnut pisimmillään kuukauden mehupaastolla.  Nyt on sellainen olo ja kertynyttä rasvavarastoa, että suunnittelen paastoavani 8-12 viikkoa.

Vierailija
8/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2 pv syömättä ja juomatta niin joulukilot lähtee.

Vierailija
9/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin hakemassa Ruohonjuuresta Vogelin paastopaketin.  Olen aikaisemmin paastonnut pisimmillään kuukauden mehupaastolla.  Nyt on sellainen olo ja kertynyttä rasvavarastoa, että suunnittelen paastoavani 8-12 viikkoa.

Tästä olen minäkin haaveillut. Oiskohan nyt oikea aika.

Vierailija
10/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu kyllä on samat suunnitelmat kuin joka vuosi, toteutuminen sitten aina jääkin.

Vierailija
11/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on miehen kanssa suunnitelma terveellistää ruokavaliota, koska syödään karkkia yms. ihan joka päivä, joten vaikka ei ylipainoa olekaan, ei se varmasti hyväksi terveydelle ole

Vierailija
12/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väärä asenne! Ei jouluna kannata syödä itseään ähkyksi. Joten ei tarvita mitään painonpudotusta!

Meidän perhe on jo tänään syönyt suklaata reippaalla kädellä. Ei me mietitä nyt, mitä parin viikon kuluttua. Suklaata ja muuta herkkua on varattu riittävästi.

Vierailija
13/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama juttu. Laihdutin pussipirtelöillä reilussa kuukaudessa yli 7 kg joten aijon vetää jouluna kaksin käsin herkkuja palkinnoksi hyvästä suorituksesta! Ja joulun jälkeen pirtelökuuri jatkuu kunnes olen saavuttanut tavoitepainoni. Pudotettavaa on vielä yli 40 kg joten täytyyhän sitä välillä herkutellakkin koska ei näin isoa urakkaa jaksa yhteen menoon.

Mulla ei ole kuin 20 kg enää jäljellä, jos kesään mennessä saisin pois niin olis hyvä. Tsemppiä sulle painonpudotukseen!

Vierailija
14/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytin reilu viikko sitten. Olen nyt kolmisen kiloa kevyempi kuin ennen raskautta, joten joulun otan rennosti, samoin uuden vuoden. Sen jälkeen jatketaan reippaasti, alkuun lähinnä vaunulenkkiä ja kevyttä kotijumppaa (sektio takana). Kotisalille sitten aikaisintaan jälkitarkastuksen jälkeen. Herkut jätän pois lähes kokonaan, alkuun ehkä vähän seuraillen kaloreita. Täysimetys onneksi nostaa kulutusta. Tavoite vähintään -15kg kesäksi.

Vierailija
15/15 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Ozempic-pistoksella joten ei tule syötyä liikaa joulunakaan kun ruokahalu vähäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan