Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kuinka monta orgasmia saat seksin aikana?

Vierailija
23.12.2021 |

Ja nyt ei tarkoiteta yhdyntäorgasmeja, vaan mitä tahansa yhden seksikerran aikana saatuja orgasmeja.

Nainen, kuinka monta orgasmia saat seksin aikana?

Vaihtoehdot

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan AINA yhden, mutta myös VAIN yhden. Orgasmin jälkeen koko genitaalit menevät niin herkäksi ettei niihin käytännössä voi edes koskea. Pitäisi varmaan olla kiitollinen tästä yhdestä varmasta orgasmista, mutta jos itse saisin päättää haluaisin ehdottomasti useamman. Käytännössä tuo on myös tosi hankala, kun a. jos mies laukeaa ensin, hän ei pysty enää saamaan erektiota ja jatkamaan yhdyntää b. jos minä laukean ensin, yhdynnän jatkaminen ei minusta tunnu yhtään hyvältä.

Vierailija
2/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut koskaan seksissä miehen kanssa, en edes suuseksissä. Toisen naisen kanssa olen saanut aina vähintään yhden, usein pari kolmekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo saanut aina käytännössä vain yhden. Jos on on saanut yhdynnässä, ei enää halua muuta. Mutta jos on saanut suuseksillä, pillu jäänyt aina innokkaana odottamaan kalua ja naimista. Joskus harvoin saanut jopa toisen pienemmän orgasmin.

Vierailija
4/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tosi pitkän yhdessäolon aikana saanut yleensä aina vain yhden, mutta kun ( aika harvoin enää)  saan nuolla hänelle ensin yhden, se tulee äkkiä ja sitten tulee aika pian toinenkin kun menen heti sisälle.

Ilman kielihoitoa tulee yksi käytännössä aina. Kolmatta ei ole varmaan juuri koskaan tullut.

Vierailija
5/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolla-1, nykyään saan sen yhden, kun on lelut apuna. Mies ei osaa tehdä suulla eikä käsin mulle orkkua. Olen aika kyllästynyt meidän seksielämään. Hänelle tärkeintä on oma nautinto ja seksi loppuu hönen orkkuunsa. Sitten ihmettelee, kun mua ei seksi kiinnosta.

Vierailija
6/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tulee nk. esileikin aikana 1-2 kertaa. Sitten yhdynnässä 1-3 kertaa, joskus jopa 4 kertaa.

Ekaan voi mennä melko pitkäänkin.

Vierailija
7/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi seksissä 1-2, mutta kun useimmiten leikimme sitomisleikkejä, jolloin olen kiinnitettynä käsistä ja jaloista ja mies joko vibraa tai on kiinnittänyt vibran haaroväliini, niin luku on 4-7 kertaa. Kaikki on kiinni siitä kauanko mies kestää ennenkuin haluaa itse laueta. Useimmiten 3 tsi neljän minun "pakko orgasmini" jälkeen hänkin haluaa laueta.

Vierailija
8/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan aina yhden, mutta sitten saan muutamat muut päivän mittaan, en pelkällä yhdynnällä, usein mies sitten vielä lipsuttelee viimeisen. En voi yleensä heti laueta, pitää olla jonkunlainen väli kyllä. Tosin tänään oli vain pieni väli, sillä aikuiset lapset tulevat ja oli hiukan kiirehdittävä.

Vierailija
9/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä saan AINA yhden, mutta myös VAIN yhden. Orgasmin jälkeen koko genitaalit menevät niin herkäksi ettei niihin käytännössä voi edes koskea. Pitäisi varmaan olla kiitollinen tästä yhdestä varmasta orgasmista, mutta jos itse saisin päättää haluaisin ehdottomasti useamman. Käytännössä tuo on myös tosi hankala, kun a. jos mies laukeaa ensin, hän ei pysty enää saamaan erektiota ja jatkamaan yhdyntää b. jos minä laukean ensin, yhdynnän jatkaminen ei minusta tunnu yhtään hyvältä.

No miksi et sinun orgasmisi jälkeen viimeistele miestä kädellä?

Vierailija
10/23 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin ajatellut että naiset saisivat yleisimmin vain *yhden* orgasmin? Mä ainakin saan niin monta kun vaan jaksaa ennen kuin kunto mulla loppuu. Yksi vasta herättää sen nälän.

Mulla ainakin paikat herkistyy ekasta orkusta että seuraavia tulee lähes heti perään jo tyyliin vaan hipaisee. Toki tuntemukset laimenee pikkuhiljaa jos alkaa saada yli kymmenen orgasmia. Onko muilla tällaista sarjatuli-tyyliä sit miten paljon? Luulin tämän olevan normi

Vierailija
11/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpä tuosta vaimosta koskaan tietää. Mutta yhden se aina vähintäänkin näyttelee saavansa

Vierailija
12/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yhden. Sen ensimmäisen saamisessa menee aikaa. Sen jälkeen tulen melko nopeasti uudelleen 1-3 kertaa. Neljä orgasmia tulee harvoin. Jos tyydytän itseäni, tulen kerran.

Vierailija
13/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa en koskaan, naisten kanssa käytännössä aina. Tämän takia olenkin nykyisin suhteessa naisten kanssa.

Vierailija
14/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistin yli 5, sillä saan puolen tunnin yhdynnän aikana 2-3 sarjaorgasmia, jotka kestävät kukin 2-3 minuutin ajan sarjana, jossa on 10-15 sekunnin orgasmeja pienellä välillä peräkkäin. Ne, jotka saavat, tietävät, te muut ette voi kuvitellakaan.

Vierailija
15/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jotenkin ajatellut että naiset saisivat yleisimmin vain *yhden* orgasmin? Mä ainakin saan niin monta kun vaan jaksaa ennen kuin kunto mulla loppuu. Yksi vasta herättää sen nälän.

Mulla ainakin paikat herkistyy ekasta orkusta että seuraavia tulee lähes heti perään jo tyyliin vaan hipaisee. Toki tuntemukset laimenee pikkuhiljaa jos alkaa saada yli kymmenen orgasmia. Onko muilla tällaista sarjatuli-tyyliä sit miten paljon? Luulin tämän olevan normi

Ajatella, noin minäkin luulin, ennenkuin aloin lukea Vauvapalstaa. Olen jopa buddhistisista teksteistä lukenut, että tämä on se asia, jota miehet eniten naisilta kadehtivat. Ja onhan se hienoa.

Vierailija
16/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo on aika lailla tuollainen. Jatkuu ja jatkuu, kunnes ei enempää jaksa ja sitten on kiire saada minut tulemaan.

Vierailija
17/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jotkut naiset väittää ettei yhdyntä tunnu naisesta miltään?

Vierailija
18/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän se tunnukkaan. luuletko että kaikki nämä naiset valehtelevat. orgasmit tulevat kun klitoris saa ihanaa hellää ja kosteaa hierontaa, ehkä samalla kalu sisällä. Tai sormet tai dildo tai muuta.

Vierailija
19/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oikea orgasmi riittää.  Masturboidessa haluan saada enemmän.

Vierailija
20/23 |
24.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne "jotkut" ovat naisia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän