Nuhaa ja kurkunkäheyttä pääkaupunkiseudulla ja kaksi piikkiä saatu, oliko niin ettei mitään tarvinnut tehdä?
Jos on omikron, niin saitten on. Jouluostokset on kuitenkin pakko hoitaa. Kotitestiä en aio periaatteestakaan ostaa ennenkuin niitä jaetaan ilmaiseksi. Omia rahojani en yhteiskunnan vastuulla oleviin palveluihin haaskaa.
Kommentit (15)
Se kotitesti maksaa tyyliin 8e. Varmaan sossu auttaa tarvittaessa!
Otat lisää piikkejä, niin poliilitikot saa voitelurahansa.
Pysy nyt aisoissa, olet rokotettu, et voi levittää mitään pöpöjä. Mene ja elä.
Mitä järkeä jäädä kotiin kun eivät muutkaan jää?
Etkö osaa hoitaa flunssaa? Juo kuumaa, lepää, ota buranaa. Tässä kotihoito-ohjeet.
Ota mallia PM Marinista. Radalle vaan vaikka olisit altistunut.
Vierailija kirjoitti:
Se kotitesti maksaa tyyliin 8e. Varmaan sossu auttaa tarvittaessa!
Alle 6 eurollakin saa testin.
Kannattaa tehdä kotitesti.
Se voi olla ihan tavallistakin flunssaa. Mutta laita maski päähän, ettet tartuta muita!
FFP2 kiitos. Jos tämä olisi kaikilla pari viikkoa tästä päästäisiin, mutta ei, kun minä ja minun oikeudet.
Vierailija kirjoitti:
FFP2 kiitos. Jos tämä olisi kaikilla pari viikkoa tästä päästäisiin, mutta ei, kun minä ja minun oikeudet.
No ei todellakaan! Hyökyaalto siirtyisi vain kahdella viikolla eteenpäin.
Tätä flunssaa nyt pk-seudulla liikkeellä. Itselle tehtiin normi testi, oli nega. Lapsi sairastui perään, sanottiin ettei testiä tarvitse. Tein kotitestin.
Oireisena ei mennä mihinkään jouluruuhkiin pyörimään, oli koronaa tai ei!
2krt rokotetut sairastuu myös koronaa. Just kävin itse testeissä. Oli van normi flunssa. En halua riskeets, että levitän sitä tietämättä. Kotitesti maksaa reilu 6e. Se pitää osaa ottaa tarpeeksi syvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan! Hyökyaalto siirtyisi vain kahdella viikolla eteenpäin.
No pidetään sitten pitempään. Kyllä se hiipuu, jos ei pääse tarttumaan. Koulutkin nyt lomalla. Olis helppo rajoittaa hetki.
Tee kuten Sanna. Coronaolutta ja yökerhossa joraamista. Se ei ainakaan voi olla väärin jos noudattaa pääministerin esimerkkiä.