Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin sossupummi

Vierailija
05.04.2015 |

Maksan veroja. Niin juuri voitko kuvitella? Tuloni eivät päätä huimaa. Alkoholistina pärjään jotenkin toimeentulotuella. Ruokaan ei hirveästi jää mutta olen hengissä. Vituttaako? Sä käyt töissä ja saat palkkaa. Mä täytän vaan laput ja laitan eteenpäin, elän elämää ja ryyppään niin saatanasti. Elän tässä hetkessä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka samaan malliin. Tuossa ei ole mitään hävettävää. Työnteko on taas huoraamista; ts. toimintaa, jossa myyt persettäsi porvarille rahaa vastaan.

Vierailija
2/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa. Ja mä raadan kolmivuorotyössä, jossa hoidan mm. sinunlaisiasi, hieman edistyneempiä tapauksia, jotka ovat juoneet aivonsa niin piloille, etteivät enää pärjää kotona omin avuin ja tulevat meille verovaroin hoidettaviksi.

Pienestä palkastani pidätettiin tässäkin kuussa liki 700 euroa veroihin yms. pakolliseen. Laskut maksettuani ruokaan jäi vielä ihan hyvin rahaa, mutta itselleni taidan ostaa uudet kengät vasta vapuksi. Lapselle ne on pakko ostaa nyt.

Isoista veroista huolimatta vituttaa, että matkallani töihin joudun väistelemään tiessä olevia isoja kuoppia, joiden paikkaamiseen kaupungilla ei riitä rahaa. Jouduin myös ottamaan lapselleni kalliin vakuutuksen, koska ainakaan neuvolalääkärille ei meinaa tässä kylässä saada aikoja. Itsekin olen raskaana ollessani käynyt yksityisellä gynellä ja turvautunut työterveyshuoltoon, koska neuvolasta ei saanut apua. Mutta ei se mitään, jatka sä valitsemallasi tiellä. Toivottavasti ei tavata meillä tölssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:04"]

Mahtavaa. Ja mä raadan kolmivuorotyössä, jossa hoidan mm. sinunlaisiasi, hieman edistyneempiä tapauksia, jotka ovat juoneet aivonsa niin piloille, etteivät enää pärjää kotona omin avuin ja tulevat meille verovaroin hoidettaviksi.

Pienestä palkastani pidätettiin tässäkin kuussa liki 700 euroa veroihin yms. pakolliseen. Laskut maksettuani ruokaan jäi vielä ihan hyvin rahaa, mutta itselleni taidan ostaa uudet kengät vasta vapuksi. Lapselle ne on pakko ostaa nyt.

Isoista veroista huolimatta vituttaa, että matkallani töihin joudun väistelemään tiessä olevia isoja kuoppia, joiden paikkaamiseen kaupungilla ei riitä rahaa. Jouduin myös ottamaan lapselleni kalliin vakuutuksen, koska ainakaan neuvolalääkärille ei meinaa tässä kylässä saada aikoja. Itsekin olen raskaana ollessani käynyt yksityisellä gynellä ja turvautunut työterveyshuoltoon, koska neuvolasta ei saanut apua. Mutta ei se mitään, jatka sä valitsemallasi tiellä. Toivottavasti ei tavata meillä tölssä.

[/quote]

Vittuakos käyt ahneuksissani töissä. Kukaan ei siihen pakota.

Vierailija
4/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Joo, oon tosi ahne. Ja sunlaisiltas sais lopettaa kaikki yhteiskunnan tuet, mihin tässä varmaan pikku hiljaa asenteiden koventuessa ja laman syvetessä mennäänkin.

Vierailija
5/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos viesteistä! En ole tahallani työtön vaan olen sairaslomalla ja en kykene töihin. Aion vielä joskus mennä mutta aika ei ole vielä. Ap

Vierailija
6/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:15"]

[/quote]

[/quote]

Joo, oon tosi ahne.

[/quote]

Kyllä sä oot, jos käyt töissä ja kaiken lisäksi valitat, ettei kaikin muutkaan käy.

Sosiaalitukia ei toki olla lakkauttamassa, sillä vaihtoehdot tukien maksamiselle ovat kalliimpia ja myös yhteiskunnan turvallisuuden kannalta huonompia.

Vierailija
7/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oletko sen onnellisempi kuin minäkään? Ei uhottaisi mokomilla ainakaan näin pääsiäisenä..Jooko?

Vierailija
8/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja en ole onnellinen. Koulukiusaamisen ja sen pelossa en uskalla käydä kouluja. Olen 19 vuotias kohta, todellakin syrjäytynyt..mua vaan vituttaa se että mua haukutaan sossupummiksi ja vaikka miksi. Kukaan ei tiedä taustoja. Olen niin huonossa kunnossa etten voi käydä kaupassa. Ostan ruokani r-kioskilta. Mulla ei ole sukulaisia jotka voisivat auttaa. Mulla on niin huonot kortit että huhhuh. Anteeksi, että en ole kelvollinen. Anteeksi, että joudutte elättämään minua. Ap

Vierailija
9/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kolmivuorotyöläinen on niin kateellinen alkoholistille, sen kun on hyvä ja tarttuu pulloon itse.

Ai mikset? 

Vierailija
10/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:26"]

Olen ja en ole onnellinen. Koulukiusaamisen ja sen pelossa en uskalla käydä kouluja. Olen 19 vuotias kohta, todellakin syrjäytynyt..mua vaan vituttaa se että mua haukutaan sossupummiksi ja vaikka miksi. Kukaan ei tiedä taustoja. Olen niin huonossa kunnossa etten voi käydä kaupassa. Ostan ruokani r-kioskilta. Mulla ei ole sukulaisia jotka voisivat auttaa. Mulla on niin huonot kortit että huhhuh. Anteeksi, että en ole kelvollinen. Anteeksi, että joudutte elättämään minua. Ap

[/quote]

Ei sinulla ole anteeksipyydettävää. Kenelle vaan voi tässä elämässä käydä mitä vaan, vaikkei sitä moni halua myöntää. Onneksi meillä on vielä toistaiseksi melko hyvä yhteiskunta, joka pitää putoajistaan edes kohtuullista huolta. 

Vierailija
11/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tienata juuri niin paljon kun on välttämätöntä. Silloin on onnellinen.

Vierailija
12/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:33"]Jos kolmivuorotyöläinen on niin kateellinen alkoholistille, sen kun on hyvä ja tarttuu pulloon itse.

Ai mikset? [/quote]

Kateellinen? LOL. 

Ja miksi en tartu pulloon? Siksi, koska olen nähnyt lähipiirissäni miten paljon tuhoa pulloon tarttuminen aiheuttaa. Toisaalta tiedän myös, että alkoholismi on sairaus. Silti en ymmärrä sua, joka täällä pilkkaat duunareita, joilla on yhä töitä, jotka jaksaa vielä tätä yhteiskuntaa pyörittää ja sunkin elämisesi kustantaa. Kohdistaisit energiasi jonnekin muualle, siitä saattaisi jopa olla jotain hyötyä, myös sulle itsellesi.

Vierailija
13/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:16"]

Kiitos viesteistä! En ole tahallani työtön vaan olen sairaslomalla ja en kykene töihin. Aion vielä joskus mennä mutta aika ei ole vielä. Ap

[/quote]

Tsemppiä, ap. Toivottavasti saat elämäsi vielä kuntoon. Toivottavasti saat APUA, jotta saat sen kuntoon.

Vierailija
14/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 04:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:16"]

[/quote]

Tsemppiä, ap. Toivottavasti saat elämäsi vielä kuntoon. Toivottavasti saat APUA, jotta saat sen kuntoon.

[/quote]

Tässä maassa avun saaminen on kyllä kuin lottovoitto. Ainakin jos tilillä ei kauheasti ole katetta.

nimim. pian puoli vuotta odottanut terapeutille pääsyä

Vierailija
15/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny Jeesukseen kristuksen puoleen. Hän auttaa jokaista joka häneltä apua pyytää.
Rukoilen puolestasi. Olkoon jeesus kristus kanssasi ja parantakoot sinut.

Vierailija
16/16 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 03:04"]

[/quote]

Jos verot on 700e/kk, ei palkka voi olla mikään pieni ? Ja miksi et käytä verovaroilla kustannettuja julkisia palveluja. Normaalit ihmiset kyllä saavat tarvittavat palvelut suht. edullisesti sieltä.  Oma valinta, jos hoito ei sulle siellä kelpaa ja haluat maksaa itsesi kipeäksi yksityisellä. Opettele tekemään talouden kannalta fiksuja valintoja ja vähennä kerskakulutusta. Et voit syyttää ketään muuta omista valinnoistasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi