Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin Lidlistä taateleita ja nyt olen kohta vetänyt ne kaikki

Vierailija
21.12.2021 |

Erittöin makeita, mehukaita ja tuoreita. Nam nam

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu nuo RM Import  green organic juicy dates   PARHAAT!

Vierailija
2/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja peräpää kiittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta sul on kova ripuli.

Vierailija
4/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten???? Haluat huomiota, typerys🤯🤯🤯🤯🤯🤯

Vierailija
5/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko kivettömiä, tee kakku, pakasta, paranee siellä, leikkaa ennen pakastusta pinempiä lohkoja. uskon sinun pitävän taatelikakusta. sehän on ollut klassinen joulukakkukin. ja hei olisi iloa pidempään kuin tuo nassupussi. tee,kokeile,et kadu. noi on hyviä joo.

Vierailija
6/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oliko kivettömiä, tee kakku, pakasta, paranee siellä, leikkaa ennen pakastusta pinempiä lohkoja. uskon sinun pitävän taatelikakusta. sehän on ollut klassinen joulukakkukin. ja hei olisi iloa pidempään kuin tuo nassupussi. tee,kokeile,et kadu. noi on hyviä joo.

Miksi niitten pitäisi olla kivettömiä? Saahan ne siemenet - ei ne mitään kiviä ole - pois.

Vierailija
7/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita taateleita. Aina paketti jääkaapissa. 

Vierailija
8/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi niitten pitäisi olla kivettömiä? Saahan ne siemenet - ei ne mitään kiviä ole - pois.

Siis oikeissa Taateleissa on isohko kivi . Oikein pussissa lukee-onko kivettömiä- sopii silloin leivontaan. ei siemeniä, luumuissa kivi ja taateleissa kivi. moni silti pelkää pientäkin sirumaista kivijäämää-hammas- . olisiko sulla jokin muu kehitelty laji. mutta  aina taatelin kivet joko tallessa tai poistettu. mutta tee silti kaakku, osta tavaratalon klassiset taatelit.kun kerran pidät noin paljon taatelinmausta. mutta kiva,että oli kivaa syötävää ,

Vierailija
9/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en syö taateleita.

Vierailija
10/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit sitten sokeriakin imelämpää tuotetta. Se nostaa verensokerin lähes taivaisiin paljon nopeammin kuin mikään peruskarkki tmv saati suklaa, joka on rasvansa takia hidas sokerinnostattaja.

Vierailija
11/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon opetellut olemaan ilman valkeaa sokeria korvaten sen hedelmillä ja taateleilla.

Oli pakko lopettaa taateleidenkin ostelu, kun ne on vaan liian hyviä ja tulee syötyä paljon enemmän kuin aiemmin herkkuja.

Tosin jotain on onnistunut kun ei mun juuri tee enää sokeria mieli. Eilen söin huiman 50 gramman karkkipussin pitkästä aikaa ja se maistui ällömakealta ja riitti vähäksi aikaa.

Vierailija
12/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja peräpää kiittää!

No eiköhän nämä ole 100% parempi valinta kuin ne irtokarkit.

Vierailija
13/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en syö taateleita.

Aha. Mä taas en syö katkarapuja.

Vierailija
14/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söit sitten sokeriakin imelämpää tuotetta. Se nostaa verensokerin lähes taivaisiin paljon nopeammin kuin mikään peruskarkki tmv saati suklaa, joka on rasvansa takia hidas sokerinnostattaja.

Mitä sitten?On varaa noussa. Ei ole esidiabetestä, eikä muitakaan elintasosairauksia. Kyllä se sieltä alas tulee. Kaikilla ei ole diabeetikon insuliiniresistenssiä.

sivusta

Vierailija
15/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kaupan viimeiset Julmust oluet yksi kerrallaan, taannoin. Pelkäsin jo että alan turvota ja oli pakko lopettaa Julmust addiktio. Lisäsin hieman mustikkamehua joukkoon.

Vierailija
16/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pn TOSI hyviä ja halpoja!

Vierailija
17/17 |
08.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sellainen pyöreä taatelirasia. Ihania

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän