Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kun terv.huolto pettää". Monella vielä ruusuiset kuvitelmat terv.huollosta
04.04.2015 |
Luin kyseisen jutun vanhasta koulukaveristani jolla on 4 lasta, ja itkuhan siiitä tuli. Hänen vertaistukikaveri on tämän kirjoittanut.
Suomen terv.huolto on pääosin hyvää, mutta jos kohdalle tulee jokin kinkkisempi harvinainen sairaus, tai oireilu, niin voi jopa joutua kuolemaan nälkään.
Sain luvan jakaa juttua netissä näillä sanoin;
"kerron kokemuksistani, jotta kukaan ei ikinä joutuisi kokemaan vastaavaa".
Paistaa se aurinko kipukasaankin: Sadun tarina: Kun terveydenhuolto pettää
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa