Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastentarvikeliikkeitä Raumalla?

Vierailija
03.04.2015 |

Oon lauantaina menossa käymään Raumalla ja kaupunki on mulle ihan outo :) ajattelin että voisin reissulla ostaa tulevalle vauvalle puuttuvia tarvikkeita (Hoitoalusta, pinnasängyn reunapehmuste, tuttipulloja jne) ja mietinkin että millaisia lastentarvikeliikkeitä Raumalta löytyy? Vinkkejä kivoista lastenvaateliiikkeistä otetaan myös vastaan :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksumassi

Vierailija
2/6 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Busstopissa myydään vaatteita, mm Minirodinia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako noita perustarvikkeita sieltä ostaa vai asutko jossain pikkukaupungissa. Minä käyttäisin energian muiden tarvikkeiden ostoon, joita ei saa kotiseudulta.

Vierailija
4/6 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmaan varsinaisesti kannata, netistäkin saa tilattua helposti kaiken ja valikoima on laajempi. Ajattelin vain kun siellä kerran kaupungilla täytyy joku aika pyöriä niin käyttäisin sen hyödykseni ja hankkisin kaikki puuttuvat perusjutut ja sitten kiertelisin vaikka Vanhan Rauman pikkuliikkeissä :) ja tuo Busstop kuulostaa mielenkiintoiselta , siellä täytyy ainakin poiketa :) ap

Vierailija
5/6 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torin lähellä, vanhan raatihuoneen takana on raumalainen Hellapuu. Suosivat kankaissaan suomalaista ja luomua ja suurin osa tuotteista valmistetaan raumalla. Bodyt valmistetaan muualla (en juuri muista missä), mutta SUOMESSA kuitenkin. Kannattaa käydä! <3
Torin läheisyydessä on myös Taruliina, jossa paljon suomalaista ja/tai ekologisesti tuotettua valikoimaa. Lastenvaatteita myös monelta merkiltä ja lastentarvikkeita myös.

Vierailija
6/6 |
03.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä, kuulostaa kivalta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän