Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon psykomiehestä?

Vierailija
21.12.2021 |

Tapailumies siis kyseessä. Hän käyttäytyy hyvin hälyttävästi. Sitä on jatkunut jonkun aikaa ja en uskalla pistäää välejä poikki. Pelkään tilanteen rasikalisoitumista entistä pahempaan. Mies on jopa kytännyt läheisiäni. Hän stalkkaa wapista milloin olen paikalla ja milloin en. Kun olen käynyt paikalla, hän laittaa heti viestiä. Ikään kuin seuraisi aina milloin olen tavoitettavissa. Hän suuttuu jos olen ollut yöllä paikalla.
Hän saattaa suuttua jos en laitakaan yhtä iloisia ja pitkiä viestejä. Olen alkanut etääntymään hänestä ja siksi hän käyttäytyy nyt hyvin arvaamattomasti.
Viimeeksi hän oli autollaan parkkipaikallamme. (Kerrostalo) Hän on yliseksuaalinen ja viesteissäään se käy ilmi. Joskus ääniviestissä, hän saattaa tyydyttää itseään niin että kuulen.
Mitä teen? En uskalla tehdä mitään koska hän on niin arvaamaton. Pelkään häntä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot höpö, Mutta et söpö.

Vierailija
2/4 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden kanssa pistetään heti poikki kylmästi ennen kuin ne kiintyy yhtään enempää ja oppii tuntemaan lisää. Itsepä olet sotkusi järjestänyt viivyttelemällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuppaa se bussin alle.

Vierailija
4/4 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle, että haluat lopettaa suhteen, koska hän käyttäytyy ahdistavasti. Säästä kaikki viestit ja pidä kirjaa ei-toivotuista yhteydenotoista sekä kerro niistä läheisille. Sen jälkeen voit hakea lähestymiskieltoa. Jos voit muuttaa pois ja salata kaikki yhteystietosi, niin hän ei pääse jäljillesi, jos asut isolla paikkakunnalla. Työpaikalle kannattaa myös infota tilanteesta.