Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka yleistä on yliopistossa että tehtäviä ei

Vierailija
02.04.2015 |

Palauteta ajallaan? Ammattikoulun puolella deadlinen kanssa oltiin tosi tiukkoja. Nyt yliopistolla oon huomannut, että monilla venähtää yli määräajan ja sen jälkeen ohjaajat saattaa joustaa :o Onko tää ihan normaali käytäntö joka paikassa? Mä sentäs oon töissä mut silti oon ajallaan esseet palauttanut.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu yliopistosta, ja sielläkin sisällä on poikkeuksia laitosten välillä. Yleisenä sääntö sanoisin että joustavuutta löytyy, jos sinulla on jokin syy myöhästymiselle mutta yleensä myöhästyneet tehtävät yms arvostellaan silleen että ne hyväksytään mutta niistä saa huonoimmat mahdolliset pisteet yms automaattisesti.

Vierailija
2/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä otetaan vastaan dediksen jälkeen, mutta useimmat opettajat antavat myöhästyneille numeroa huonommat  arvosanat/ viikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan selittyy ihan sillä, kun vertaa millaista oppilasaineista noin keskimäärin on ammattikouluissa ja millaista yliopistossa. Jos amiksien kanssa alkaisi hirveästi joustaa, niin eihän siitä tulisi yhtään mitään :D Toki ammattikoululaisista löytyy loistaviakin opiskelijoita, että älkää nyt vetäkö hernepeltoa tämän takia nenäänne.

Vierailija
4/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No taideteollisella alalla ei ainakaan myöhästymistä suvaita, deadline on deadline.

Vierailija
5/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistisella ei hirveän tarkkoja olla. En tiedä, miksi. Ei vaikuta edes arvosanaan, ellei ole törkeästi myöhässä tai pelkkää piittaamattomuutta. Mikä vaan selitys tyyliin käy ja ekaan viikkoon tuntuu ettei ees odoteta mitään selitystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan