Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntoilijat / laihduttajat hei!

Vierailija
02.04.2015 |

Käytätteko lisäravinteita tai palautusjuomia? Minulla mielessä jokin luonnomukainen palautusjuoma, joka nopeasti otettavissa salilla käynnin tai lenkin jälkeen kotona. Ruoka ei heti maistu. Tykkään fiilistellä juomalla vettä. Siihen olisi varmaan hyvä lisäillä jotain? Entä etukäteen ennen kävelyä, jotain kestävyyttä parantavaa? Kuulostaa varmaan hifistelyltä mutta olisiko kellään kokemuksia? Mieheni käyttää kaiken maailman lisäravinteita/tankkaus/palautusjuomia, joissa miljoonia ainesosia, en ihan sellaiseen alkaisi kuitenkaan :)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavalliselle kuntoilijalle riittää palautusjuomaksi lasi maitoa.

Vierailija
2/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilistellä juomalla vettä ????

jos ihan vaan kävelyllä käyt ei kyllä tavis mitään.

mut joskushan oikeesti treenaa tai juoksee niin mulla on jälkeenpäin veteen sekoitettu makeuttamaton proteiinijauhe 1dl  

ennen treeniä taas vaikka banaani tai muuten ruokavaliola. Jos on tarkoitus laihtua ei kannalta vetää noita pirtelöitä sun muita niis on kauheet määrät turhaa ylimääräistä jota oikeasti kovaa treenaavat tarvii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä mitään, juon, jos on jano, ja syön mahdollisimman terveellistä ruokaa. Juoksen yli 10 km lenkkejä, ja vähän kerrassaan on paino pudonnut. En usko, että millekään lisäproteiinille on kenellekään todellista tarvetta, jos syö esim lihaa nornaaliruuassa.

Vierailija
4/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vitamiinilisät, käytättekö? Sinkki, magnesium? 

Vierailija
5/5 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treenaan 5-6 kertaa viikossa lihaksia tai juoksua. En ikinä ole yhtään palautusjuomaa tai proteiinipatukkaa suuhuni laittanut. Silti kroppa on kiinteän lihaksikas ja kunto hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä