Ylläri joulupöydässä, juu vai ei? Esim. "Teinkin kinkkua kokiskastikkeessa, kun luin siitä lehdestä"
Minusta joulupöydän on parasta olla perinteinen, jopa tylsästi niin.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Jospa sen kokiskastikkeen tekisi vaihtoehdoksi perinteisen rinnalle? (Taisi olla ihan hyvää kun toissajouluna tehtiin).
Ihan hauska minusta ainakin on kokeilla vähän uusiakin juttuja niitten perinteisten rinnalle.Ja niistä uusista jutuista voi tulla uusia rakastettuja perinteitä. Minua on pyydetty tuomaan jo muutamana jouluna pöytään glögijuustokakku, kun se yhtenä jouluna oli niin suuri menestys.
Mutta eikö glögijuustokakku ole joka toisessa joulupöydässä? ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa sen kokiskastikkeen tekisi vaihtoehdoksi perinteisen rinnalle? (Taisi olla ihan hyvää kun toissajouluna tehtiin).
Ihan hauska minusta ainakin on kokeilla vähän uusiakin juttuja niitten perinteisten rinnalle.Ja niistä uusista jutuista voi tulla uusia rakastettuja perinteitä. Minua on pyydetty tuomaan jo muutamana jouluna pöytään glögijuustokakku, kun se yhtenä jouluna oli niin suuri menestys.
Mutta eikö glögijuustokakku ole joka toisessa joulupöydässä? ap
Siis minusta jälkkäreissä voi hyvin venyä luumukiisselistä jonnekin suuntaan, se ei ole ongelma. ap
Ihan hauska minusta ainakin on kokeilla vähän uusiakin juttuja niitten perinteisten rinnalle.
Ja niistä uusista jutuista voi tulla uusia rakastettuja perinteitä. Minua on pyydetty tuomaan jo muutamana jouluna pöytään glögijuustokakku, kun se yhtenä jouluna oli niin suuri menestys.