Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Erottiin" 4 päivää sitten, ollaan yhä whatsapissa näkyvillä

Vierailija
27.03.2015 |

Nainen ei vain pystynyt olemaan kanssani. Kertoi että hänellä on vielä tunteita, niinkuin minullakin. Aiheutin hänelle ahdistuksen sanoillani. Laitoin vielä viimeisen viestin, että hän saa päättää haluaako tavata vielä, eli pitää tauon suhteesta.

Hän on lukenut viestini, ei vastannut. Olemme yleensä samaan aikaan paikalla, sovelluksesta näkee sen. Vaikea sanoa mitä hän ajattelee, minun ei kannatta kuitenkaan yhteyttä ottaa enää. Hän saa tehdä sen, jos näkee sen tarpeelliseksi.

Jos homma olisi täysin selvä, eli kohdaltamme ohi, ei kai hän pitelisi minua enää tuolla? Tällaiset asiat luovat turhia ja naiveja kuvitelmia yhteenpalaamisesta.

Kerroin että tulen lähettämään hänelle vielä yhden viestin, kun istuimme hänen autossaan yksin pimeässä. Tästä lähdin kävelemään...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei varmaan tiedä kuin se nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuulostat todella ahdistavalta ihmiseltä.

Vierailija
4/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai tuollainen ole syy whatsappissä estämiseen... En minä ainakaan ole estänyt muita kuin sellaisia, jotka ovat minua syvästi loukanneet ja joita en enää koskaan halua edes ajatella. (Eli yksi kpl, siskoni).

Vierailija
5/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on hänen numeronsa puhelimessa tallennettuna, hän näkyy sinulla Whatsapissa. Siellä näkyy kaikki ne joiden numerot olet tallentanut puhelimeesi ja joilla on Whatsapp.

Vierailija
6/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nainen olisi poistanut keskustelun,se näkyy sinulla silti

Vierailija
7/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen sanoi ettei pysty olemaan kanssasi, niin ei se siitä muutu. Jos yrittäisitte uudestaan, niin hetken olisi taas hyvä ja sitten taas naista alkaisi ahdistamaan. Kannattaa pysyä ajatuksessa, että on lopullinen ero. Ei mitään toiveita jatkosta. Sitä ei tule. Loppu.

Vierailija
8/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta itse sen naisen stalkkaaminen. Poista keskustelu sovelluksesta äläkä kyttää sen paikallaoloja enää. Ohi mikä ohi.

Vierailija
9/9 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lesboillakin voi olla vaikeeta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme