Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoinen ihminen?

Vierailija
26.03.2015 |

Olen huomannut että ihmiset jotka kuvailevat itseään erikoiseksi, omalaatuiseksi, eksentriseksi tai oudoksi ovat tavallisesti ihan tavallisia keskivertotallaajia. Ne ihmiset jotka oikeasti ovat erikoislaatuisia ja outoja, eivät sitä itse huomaa vaan pitävät itseään tavallisina ja normaaleina.

Kommentteja ja keskustelua, kiitos.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro esimerkkejä Ap?

Vierailija
2/7 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin on. Onneks pidän itseäni aika outona

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en tiennyt olevani friikki ennen kuin toiset sen mulle kertoivat. Eli nyt tiedän. (Paitsi mun mielestä ne muut on ...)

Vierailija
4/7 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman kuin ap. Kaikenmaailman tekotaiteelliset ärsyttää ja lujasti. 

Vierailija
5/7 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samahan se on jos joku sanoo olevansa urheilullinen. Ajaa autolla salille ja takas. Hyötyliikuntaan ei suostu mutta salilla kyllä rauta nousee ja hiki lentää ohjatulla tunnilla. Tai "boheemi opiskelija" tarkoittaa nenä kiinni kirjassa olevaa hikaria, joka vieläpä mielistelee laitoksen henkilökuntaa jopa bileissä.

Vierailija
6/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/7 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen tällainen oman polkuni reissunainen, joka on viimeksi matkustanut Thaimaassa ja Kroatiassa. Tykkään jopoilusta kaupungin halki kesäyönä, kuutamouinneista ja hienoista tatuoinneista. Hiukseni ovat leiskuvan punaiset ja olen myös rohkeasti ottanut napakorun. Harrastan musiikkia ja maalaamista ja käydään myös ihan läpällä laulamassa karaokea Kallion baareissa. Kavereiden kanssa meillä on ihan omanlainen huumorintaju, me ollaan niin outoja ja erikoisia, hihihii!"  

= tusinamyöhäisteini +-20 v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme