Erikoinen ihminen?
Olen huomannut että ihmiset jotka kuvailevat itseään erikoiseksi, omalaatuiseksi, eksentriseksi tai oudoksi ovat tavallisesti ihan tavallisia keskivertotallaajia. Ne ihmiset jotka oikeasti ovat erikoislaatuisia ja outoja, eivät sitä itse huomaa vaan pitävät itseään tavallisina ja normaaleina.
Kommentteja ja keskustelua, kiitos.
Kommentit (7)
Joo näin on. Onneks pidän itseäni aika outona
No mä en tiennyt olevani friikki ennen kuin toiset sen mulle kertoivat. Eli nyt tiedän. (Paitsi mun mielestä ne muut on ...)
Olen huomannut saman kuin ap. Kaikenmaailman tekotaiteelliset ärsyttää ja lujasti.
Samahan se on jos joku sanoo olevansa urheilullinen. Ajaa autolla salille ja takas. Hyötyliikuntaan ei suostu mutta salilla kyllä rauta nousee ja hiki lentää ohjatulla tunnilla. Tai "boheemi opiskelija" tarkoittaa nenä kiinni kirjassa olevaa hikaria, joka vieläpä mielistelee laitoksen henkilökuntaa jopa bileissä.
"Olen tällainen oman polkuni reissunainen, joka on viimeksi matkustanut Thaimaassa ja Kroatiassa. Tykkään jopoilusta kaupungin halki kesäyönä, kuutamouinneista ja hienoista tatuoinneista. Hiukseni ovat leiskuvan punaiset ja olen myös rohkeasti ottanut napakorun. Harrastan musiikkia ja maalaamista ja käydään myös ihan läpällä laulamassa karaokea Kallion baareissa. Kavereiden kanssa meillä on ihan omanlainen huumorintaju, me ollaan niin outoja ja erikoisia, hihihii!"
= tusinamyöhäisteini +-20 v.
Kerro esimerkkejä Ap?