Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hulluilla Päivillä kaikki loppu! :(
Kommentit (4)
Keskustan stokkalta oli eilen viiden maissa jo kaikki mitä olisin katsonut loppu. Suurin osa oli kuulemma loppunut jo puolen päivään mennessä. Mut ei se nyt mun maailmaa kaatanut. Ja niin paljoa en niitä ha,u mu et pisin jaksanu lähteä itikseen tai Tapiolaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Keskustan stokkalta oli eilen viiden maissa jo kaikki mitä olisin katsonut loppu. Suurin osa oli kuulemma loppunut jo puolen päivään mennessä. Mut ei se nyt mun maailmaa kaatanut. Ja niin paljoa en niitä halunnu et olisin jaksanu lähteä itikseen tai Tapiolaan
Nettikaupasta ainakin on kaikki vähänkään kiinnostavat tuotteet loppuneet jo alkumetreillä... :(
Alue: Aihe vapaa
Ai mikä kaikki loppu? Kävin tänään aamulla Itiksen Stockalla ja tavaraa pursui yli laatikon reunojen. Olin liikkeellä vasta kympin aikaan, eli pahimman aamuryysän jälkeen, eikä mikään etsimäni tavara ollut lopussa. Paljon näkyi myös eilen myyntiin tulleita tuotteita, ainakin urheilu-, naisten- ja lastenosastoilla, joilla pörräsin. Ehkä jotkut suosituimmat lennot voi olla mennyttä, mutta mikään muu ei kyllä ole lopussa.
Ei kyllä ole näkynyt hullareilla enää porukkaakaan viime vuosina kuten aikaisemmin. Ihmekös tuo, kun hyvin harvoja poikkeuksia lukuun ottamatta hinnat ovat kaikkea muuta kuin halpoja. Keskimäärin joitakin euroja vähemmän kuin Stockan normaalihinta.