Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenet otat/ottaisit mukaan häämekko-ostoksille?

Vierailija
26.03.2015 |

Otitko (ottaisitko) häämekko-ostoksille ison lössin väkeä vai menitkö ennemmin yksin?

Tuli mieleen, kun oma mekkoetsintä on käynnissä. Todennäköisesti ostan oman mekkoni netistä enkä näytä edes kuvaa kenellekään etukäteen. Tiedän onneksi, minkä malliset mekot minulle sopivat ja millaiset eivät missään nimessä sovi.

Miehelle näytän mekon todennäköisesti heti, kun se on saapunut ja hyväksi havaittu (en todellakaan ole taikauskoinen ja meidän häissä nyt ei muutenkaan ole mitään morsiamen luovutuksia yms.). 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taitaisi olla ketään tarjolla. Eipä kyllä tule häitäkään.

Vierailija
2/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin silloin mukaan omaa äitiäni, mutta häntä ei kuulemma huvittanut lähteä. Ei se mitään. Mekko kyllä löytyi, enkä sittemmin ole pyytänyt yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin paria läheistä ystävää joilla on enemmän tyylitajua kuin mulla ja lisäksi heitä pyytäisin kaasoiksikin

Vierailija
4/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulhasen mä sinne mieluiten ottaisin mukaan. Yksinkin voin kierrellä ja etsiä sopivaa, mutta ennen ostamista olisi kiva kuulla toisenkin mielipide.

Vierailija
5/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin etsimässä kavereiden kanssa ja olen ollut etsimässä hääpukua yhdelle kaverilleni. Kun tietää että maut matchaa niin helpompi tehdä päätös.

Vierailija
6/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelin ja ompelin puvun itse, mutta kangaskauppaan otin kyllä mukaan sulhasen, jotta hän saisi vaikuttaa väreihin. Samaten piirsin muutaman mieleisen vaihtoehdon ja annoin sulhon valita luonnoksista parhaan.

Jos tykkää elokuvamaisesta tyttöjen päivästä jolloin kokeillaan eri pukuja, se voi varmasti olla hauskaa, mutta en ole itse sellainen ihminen että nauttisin siitä. Ystävillänikin on niin eri makuja, että osan mielipiteet jäisivät täysin paitsioon ja pelkäisin heidän loukkaantuvan.

Vierailija
7/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman upean minäni.

Vierailija
8/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä kaikki kolme ja puoli sivupersoonaani.

Vierailija
9/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2015 klo 11:59"]

Oman upean minäni.

[/quote]

Luin ensin että miniäni :D Luulin että kyseessä on kypsässä iässä uuden rakkauden löytänyt anoppi, jonka "upea miniä" on läheinen kuin oma tytär 

Vierailija
10/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida olla muita vaihtoehtoja kuin joko yksin tai miehen kanssa. Harvat ystävät asuvat niin kaukana, ettei heitä saa kauppaan mukaan, ja sukua (jota kiinnostaisi) ei ole.

Vierailija
11/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jostain syystä menisin naimisiin niin käyttäisin kaapista löytyvää juhlamekkoa. Lapsia on joten ei tarvitsisi väkisin valkoiseen mekon metsästykseen tuhlata aikaa, vaivaa ja rahaa. Juhlamekon ostin yksin.

Vierailija
12/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten en ottaisi ketään, koska tiedän oman makuni ja muut vaan sotkisivat eriävillä mielipiteillään. Ehkä ottaisin jonkun kaverin, mutta vannottaisin että ovat mukana vaan kuvaamassa ja antavat minun tehdä päätökseni ihan itse.

Vierailija
13/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään käydä kaupoilla yksin ja valitsin itsekseni myös häämekkoni. Pyysin kuitenkin parasta ystävääni tsekkaamaan, ennen kuin tein lopullisen ostopäätöksen. Toisaalta, en usko että hänen mielipiteensä olisi muuttanut asiaa, olin jo päättänyt puvun.

Vierailija
14/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaason kanssa mentiin, tosin kierros jäi lyhyeksi kun eka sovittamani mekko (ekassa kaupassa) oli just se oikea...

Vierailija
15/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisaruksen tai jonkun joka aidosti välittää minusta

Vierailija
16/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ja kaason

Vierailija
17/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi parasta ystävääni. Ovat tosin miehiä, homopariskunta, ja aiheuttivat hieman hilpeyttä myyjissä :D mieskin olisi tullut mutta oli työmatkalla.

Vierailija
18/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisareni koska hän sanoo kyllä jos ei oikeasti ole hyvä. Sen lisäksi ehkä yhden ystävän.

Vierailija
19/19 |
26.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yksin. Olisin halunnut pyytää äitini mukaan, mutta hän kuoli neljä vuotta sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä