Miks eräs mies ei tajua että olen korviani myöten ihastunut häneen
Tai noh, tänään hän EHKÄ tajusi jotain. Siis hän on sellainen hömelö. Hymyilen hänelle, katselen silmiin. Luulen, että tänään hän tajusi! Mutta aiemmin on ollut jotenkin pihalla. Nyt ei sitten muuta kuin erämiesten tajuaisi ihastua minuun takaisin. 💁♀️ Ja miksipä ei ihastuisi - me kuulutaan yhteen (hän ei sitä vain vielä tiedä)
Kommentit (24)
Jospa hän ei osaa lukea ajatuksiasi, eikä ymmärrä sekavaa kirjoitustasi.
Panostaa siihen, että tulet ymmärretyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuten moni muukin mies, niin hän ei hae itselleen tyrkkypirkkoa
Höpö höpö. Nämä on niin nähty. Yleensä se on nainen joka ensin tietää
Vierailija kirjoitti:
Jospa hän ei osaa lukea ajatuksiasi, eikä ymmärrä sekavaa kirjoitustasi.
Panostaa siihen, että tulet ymmärretyksi.
Haha 🤣 joo kiitos vikistä
Ap
(Siis vinkistä)
Ei ole kiinnostunut sinusta. Jos olisi, huomaisi kyllä pienemmätkin vihjeet.
Moni muukin katselee ja ihastuu minuun. Hän voittaa, joka lähestyy ja tekee aloitteen. Kokeile sinäkin, vaikka tänään.
Vaikutat epätoivoiselta. Ei todellakaan mikään viehättävä piirre naisessa
Jospa ihan menisit ja pyytäisit miestä kahville. Kerrot sitten kahvikupposen äärellä tunteistasi. Miehet on huonoja ymmärtämään sanattomia viestejä ja voivat myös tulkita ne väärin.
T: Erämies ja eräs mies
Mies ei vieläkään osaa lukea ajatuksia. Varsinkaan naisten, se on täysin mahdotonta.
Ei sitä tajua, jos ei ole itse ihastunut siihen toiseen. Tilanne lähtee etenemään yleensä vasta sitten, kun tunne on molemminpuolinen. Ja silloin sitä kyllä huomaa toisen hymyn ja katseet.
Sinä olet jo kertaalleen saanut pakit. Lopeta ahdistelu, ettei tarvitse sanoa rumasti, pliis.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet jo kertaalleen saanut pakit. Lopeta ahdistelu, ettei tarvitse sanoa rumasti, pliis.
En kyllä ole
Vierailija kirjoitti:
Moni muukin katselee ja ihastuu minuun. Hän voittaa, joka lähestyy ja tekee aloitteen. Kokeile sinäkin, vaikka tänään.
Miksi? Sulle kelpaa kaikki.
Erämies = että mies 😀