Homous tuhosi välit isään..
Päätin vuosi sitten tulla ulos kaapista, ystävät ovat suhtautuneet asiaan hyvin, niin myös äitini. Aina kun käyn moikkaamassa vanhempia, saan kuulla isältä kaikkea "mitä ruskeenreijän ritari? Ootko saanu vankilakukkaroa? Onko perse kipeä?" yms. Muuta homoläppää.. Oon siitä isälle sanonut että se häiritsee, mutta aina se vaan nauraa ja sanoo "ota muna suuhun ja pidä turpa kiinni" tms. Eli miten saan isän tajuamaan, kuinka paljon noi homoläpät vituttaa?? Hilfe! M20.
Kommentit (43)
Ei homous niitä välejä tuhonnut. Sinä olet sama kuin ennenkin, isä päätti heittäytyä idiootiksi.
Suututtaa tuollaiset ihmiset! Jos on homo ni antaa mennä vaan. Älä välitä isäsi vittuilusta.
Isäsi pitäisi aikuistua ja käsitellä omaa homofobiaansa vaikka terapiassa jos ei muuten onnistu. Ongelma on siis isälläsi eikä sinulla.
Älä välitä, isäsi on hölmöläinen. Ole kuin et olisi kuulevinasikaan, keskity juttelemaan äitisi kanssa kotona käydessäsi. Tsemppiä!
Ehkäpä isälläsi on joskus ollut homoeroottisia tunteita jotakuta kohtaan? Nyt niitä muistoja sitten torjutaan puhumalla rumasti omalle lapselleen. Sinun seksuaalisuutesi ei ole pois isäsi seksuaalisuudesta.
Typerä ukko tuo isäsi, jätä omaan arvoonsa. Todennäköisesti piilohomo, joka ei uskalla itse heittäytyä virran vietäväksi. Vittuilee sitten sinulle kun ei itse uskalla toteuttaa fantasioitaan vaan uskollisesti pussailee äitiäsi vuodesta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:08"]Suututtaa tuollaiset ihmiset! Jos on homo ni antaa mennä vaan. Älä välitä isäsi vittuilusta.
[/quote] Oon koittanut olla välittämättä, mut vaikeeta se on kun jatkuvasti tulee herjauksia. Oon alkanut miettiä että en enää sinne mene, mutta samalla siinä katkeaisi välit äitiini ja sitä en halua :-\
Olisiko mahdollista, että tapaisit äitiäsi jossain muualla kuin lapsuudenkodissasi? Kävisitte vaikka läheisessä kahvilassa, kirjastossa tai muualla? Tai olisiko teillä joku yhteinen harrastus, missä voisitte tavata? Tai voisitte tehdä niinkin, että äitisi kävisi sinun luonasi sen sijaan että sinä menet hänen kotiinsa? Sitten sinun ei tarvitsisi olla tekemisissä isäsi kanssa.
Kerran kännissä kehtasi sanoa että miten hänen pojastaan on voinut tulla likainen homo ja että hän on pettynyt muhun.. Ne sanat satutti ja pahasti.
Seuraavan kerran kun sanoo onko perse kipeenä jne ni sano että on ku pena tms pani kovaa isolla munalla an tai rn muuta vastaavaa. Eiköhän sulje ison läpensä kun kerrankin kerrot
Näe äitiäsi jossain muualla (missä isäsi ei ole). Ja soittele vain äidille. Älä mene isäsi luokse. Jos hän rakastaa sinua, hän hyväksyy sinut riippumatta seksuaalisesta suuntautumisestasi. Sinun ei tarvitse kestää tuollaista ilkeilyä!
Kuinka ilkeä haluat isällesi olla? Voithan sanoa, että luit jostain, että tuollainen homoletkautusten heittely on merkki piilohomoudesta. Ja että jostainhan sunkin on täytynyt homoutesi periä (joo tiedän, ettei se ole periytyvää, mutta tietääkö isäsi). Ja että susta on upeaa, että isä tällä tavalla tuli epäsuorasti kaapista ulos. Onkin ollut vähän yksinäistä.
Isällesi kova paikka ja peittää sitä noin. Jätä omaan arvoonsa. Tai sitten sanot ihan suoraan että tuon on loputtava jos haluavat poikaansa vielä nähdä. Luulisi että edes äitisi pistäisi isäsi ruotuun sen jälkeen.
Kiitos kaikille ymmärtäväisistä sanoista<3 Olin ihan varma että tässäkin keskustelussa tulee jotkut homofobiset persut haukkumaan. Mun pitää nyt lähteä painitreeneihin. Kirjoittelen sitten illemmalla lisää. Heippa:-)
Hommaa tainnutin, ja tainnuta isääsi sillä aina kun sillä on jotain sanottavaa. Varmaan on hiljaa, ainakin vierailusi ajan?
No mitäs panet miehiä? Lopeta se ja valitse hyvä suhde isääsi. Älä tuhoa omalla sairaalla toiminnallasi suhdettasi isääsi.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 13:25"]No mitäs panet miehiä? Lopeta se ja valitse hyvä suhde isääsi. Älä tuhoa omalla sairaalla toiminnallasi suhdettasi isääsi.
[/quote] Ei sitä voi vaan lopettaa...
Mut pistettiin pihalle ja kiellettiin enää menemästä kotiin. Mulle ne ei puhu mitään, mutta työkavereilleen heittävät tuontyyppistä herjaa minusta, isäpuoli varsinkin mutta oon kuullut että äitikin haukkuu mua kylillä. Oon kuulemma häpäissyt ne. Onneksi on kaverit muuten en jaksaisi. Isä asuu kaukana sen kanssa en ole paljon tekemisissä, mutta ei sekään oikein hyväksy.
Et välttämättä mitenkään. Kaikkien mielestä homostelu ei ole mitään normaalia puuhaa ja sinä et vapaassa maassa oikein voi muuta kuin kestää ne mielestäsi epämieluisetkin mielipiteet.
Mun vanhemmat taas helpottui kun saivat tietää et oon homo. Ne oli luullu mun salailevan jotai huumeidenkäyttöä tai muuta. Jätkäkaverini taas joutu karkotetuksi koko suvusta, tais olla sillon 16. Nyt se on taas väleissä serkkunsa kans mut ei muiden.