Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saitko haluamasi tuotteet Hullujen Päivien nettikaupasta?

Vierailija
25.03.2015 |

Siinäpä se kysymys tulikin. Itse onnistuin tilaamaan Noomin punaisen parkatakin itselleni ja toisen äidilleni, mutta heti maksamisen jälkeen kun menin katsomaan, oli takista jo kaikki koot loppu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Itselle Vilan takki, Lacosten tennarit, pari mekkoa. Miehelle Polon tennarit. Lapsille t-paitoja, mekkoja, ulkohousut. Kaikki sain mitä halusin ja olin muistilistaan laittanut, netti toimi sujuvasti, maksanut olin tilaukseni 7:06. 

Vierailija
2/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:50"]

Siinäpä se kysymys tulikin. Itse onnistuin tilaamaan Noomin punaisen parkatakin itselleni ja toisen äidilleni, mutta heti maksamisen jälkeen kun menin katsomaan, oli takista jo kaikki koot loppu.

[/quote]

Niin kun sinä ahneliisa varasit kaksi! Äitisi takki olisi kuulunut minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:50"]

[/quote]

Niin kun sinä ahneliisa varasit kaksi! Äitisi takki olisi kuulunut minulle.
[/quote]

Hahhah :D Miten minä olen ahne, kun äitini nimenomaan soitti minulle ja pyysi minua tilaamaan takin hänen puolestaan? Minähän olin vain avulias! ;) Nopeat syövät hitaat!

Vierailija
4/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain myös kaikki muistilistani tuotteet, klikkasin ne ostoskoriin tasan 7.00.00 ja maksanut olin 7.02. Hyvin toimi:)

Vierailija
5/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko te saman kuin minä, että joissain muistilistalle lisätyissä tuotteissa luki jo valmiiksi: "kiiruhda, tuotetta on enää muutama jäljellä"? Siis jo eilen kun verkkokauppa ei ollut vielä edes auennut?

Vierailija
6/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäikö sinne enää mitään ostettavaa? :D Jos huvikseen haluaa mennä vähän shoppailemaan?

Vierailija
7/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöljät... Kun lankeette tohon HP vedätykseen. Ensinnäkin suuri osa vaatteista hyvin rumia ja ihan last season, toiseksi saisitte samat muualta halvemmalla

Vierailija
8/8 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:46"]Pöljät... Kun lankeette tohon HP vedätykseen. Ensinnäkin suuri osa vaatteista hyvin rumia ja ihan last season, toiseksi saisitte samat muualta halvemmalla
[/quote]

No eipä ole ihan noinkaan. Esim. ostamaani Elvinen punaista takkia (hinta 89 €) ei kyllä mistään saa samaan hintaan. Tutkin hintaa eilen muista nettikaupoista ja vähintään 30 % enemmän olisin saanut maksaa joka kaupassa, josta takin löysin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi