Saitko haluamasi tuotteet Hullujen Päivien nettikaupasta?
Siinäpä se kysymys tulikin. Itse onnistuin tilaamaan Noomin punaisen parkatakin itselleni ja toisen äidilleni, mutta heti maksamisen jälkeen kun menin katsomaan, oli takista jo kaikki koot loppu.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:50"]
Siinäpä se kysymys tulikin. Itse onnistuin tilaamaan Noomin punaisen parkatakin itselleni ja toisen äidilleni, mutta heti maksamisen jälkeen kun menin katsomaan, oli takista jo kaikki koot loppu.
[/quote]
Niin kun sinä ahneliisa varasit kaksi! Äitisi takki olisi kuulunut minulle.
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 08:50"]
[/quote]
Niin kun sinä ahneliisa varasit kaksi! Äitisi takki olisi kuulunut minulle.
[/quote]
Hahhah :D Miten minä olen ahne, kun äitini nimenomaan soitti minulle ja pyysi minua tilaamaan takin hänen puolestaan? Minähän olin vain avulias! ;) Nopeat syövät hitaat!
Minä sain myös kaikki muistilistani tuotteet, klikkasin ne ostoskoriin tasan 7.00.00 ja maksanut olin 7.02. Hyvin toimi:)
Huomasitteko te saman kuin minä, että joissain muistilistalle lisätyissä tuotteissa luki jo valmiiksi: "kiiruhda, tuotetta on enää muutama jäljellä"? Siis jo eilen kun verkkokauppa ei ollut vielä edes auennut?
Jäikö sinne enää mitään ostettavaa? :D Jos huvikseen haluaa mennä vähän shoppailemaan?
Pöljät... Kun lankeette tohon HP vedätykseen. Ensinnäkin suuri osa vaatteista hyvin rumia ja ihan last season, toiseksi saisitte samat muualta halvemmalla
[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 09:46"]Pöljät... Kun lankeette tohon HP vedätykseen. Ensinnäkin suuri osa vaatteista hyvin rumia ja ihan last season, toiseksi saisitte samat muualta halvemmalla
[/quote]
No eipä ole ihan noinkaan. Esim. ostamaani Elvinen punaista takkia (hinta 89 €) ei kyllä mistään saa samaan hintaan. Tutkin hintaa eilen muista nettikaupoista ja vähintään 30 % enemmän olisin saanut maksaa joka kaupassa, josta takin löysin.
Jep.
Itselle Vilan takki, Lacosten tennarit, pari mekkoa. Miehelle Polon tennarit. Lapsille t-paitoja, mekkoja, ulkohousut. Kaikki sain mitä halusin ja olin muistilistaan laittanut, netti toimi sujuvasti, maksanut olin tilaukseni 7:06.