Noloa myöntää, mutta Tulli
sarjan Toni oli mun luokkakaveri ala-asteella ja olin ihastunut siihen ja se oli ehkä hieman molemminpuolista.
Kommentit (9)
Tämä oli päivän kohokohta mulle. Todella kiinnostava tieto. Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"]ja nyt vituttaa että sinä olet lihava sohvaperuna ja katsot tuota kivaa tyyppiä telkkarissa... Kyllä vähän noloa on, mutta ihan ymmärrettävää
[/quote] En ole lihava enkä katso Tullia kuin joskus vahingossa. Hassua vain nähdä Toni siinä; on ihan samannäköinen kuin 12 vuotiaana.
[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 22:46"]
ja nyt vituttaa että sinä olet lihava sohvaperuna ja katsot tuota kivaa tyyppiä telkkarissa... Kyllä vähän noloa on, mutta ihan ymmärrettävää
[/quote]
Sinun käytöksesi ei oikein mene ymmärrykseen. Oletkohan tuon Tonin mustasukkainen eukko, vai muuten vaan outolintu.
No ota yhteyttä ja kysele josko lähtis kahville? :) voihan sitä vanhoja ala-astekavereita moikkaillla, ei siinä ole mitään pahaa ;)
Onhan se ihan kuuma, joten en ihmettele. Mä ainakin suostuisin tuon tarkastamaksi :)
Ihan vitun mulkun olonen tyyppi. Vetäis vitu päähä saatanan virkaintoilija
Itse en Toni-fani ole, hänellä on jatkuvasti nuuskaa huulessa ja kerran hänet tavanneena (vapaa-ajalla), sain erittäin tympeän vaikutelman. Vaikutti melko itseään täynnä olevalta ja v-mäiseltä, ulkonäköön en ota kantaa, kun on niin onnettoman lyhyt.
ja nyt vituttaa että sinä olet lihava sohvaperuna ja katsot tuota kivaa tyyppiä telkkarissa... Kyllä vähän noloa on, mutta ihan ymmärrettävää