“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Kyöstin sanoin ovat olleet tuolla pari viikkoa ja siinä ajassa on jo keretty valittaa siitä ettei ruoka oo kun riisiä ja papua ja nyt valitettiin kun on vaan perunaa.
ja kuitenkin ovat jokaisesta ruokatehtävästä tainneet saada myös hedelmiä ja kasviksiakin leiriin.
Makkonen on suosikkini , viimeisessä eläintehtävässä ylitti itsensä .
Saralla on jokapaikassa, mutta perseessä on ehtaa selluliittia ja paljon.
Mä tavallaan odotin että tämä ohjelma olisi tarjonnut jotain uusia ideoita mutta samalla muotilla ja samoilla naamoilla mennään. Juontajaparin vitsejä en tajua ja muutenkin tuntuu että onko tämän ohjelman käsikirjoittajaa tai jotain dramaturgia ollut käytössä ollenkaan. Sanalla sanoen tämä on osoittautunut valitettavasti erittäin tylsäksi ja ihmettelen missä noiden hahmojen(?) pitäisi sanoa tuo ohjelma slogan?
Tässä kohtaa meikä sanoo että olen tavis, päästäkää mut pois. Ja sehän onnistuu ihan kanavan vaihdolla.
Vierailija kirjoitti:
Mä tavallaan odotin että tämä ohjelma olisi tarjonnut jotain uusia ideoita mutta samalla muotilla ja samoilla naamoilla mennään. Juontajaparin vitsejä en tajua ja muutenkin tuntuu että onko tämän ohjelman käsikirjoittajaa tai jotain dramaturgia ollut käytössä ollenkaan. Sanalla sanoen tämä on osoittautunut valitettavasti erittäin tylsäksi ja ihmettelen missä noiden hahmojen(?) pitäisi sanoa tuo ohjelma slogan?
Tässä kohtaa meikä sanoo että olen tavis, päästäkää mut pois. Ja sehän onnistuu ihan kanavan vaihdolla.
No Perttu sanoi sen sillon kun hänen ois pitänyt keikkua siellä korkealla lankulla ja ei korkeanpaikankammoisena pystynyt. Muuten nuo tehtävät ei varsinaisesti haasta kyllä ketään. Odotin enemmän ja vaativampia juttuja, joissa ois muutakin kuin ötököitä ja epämääräisiä nesteitä mitä kaadellaan päälle.
Mä en ois ikinä pystynyt ryömimään tuolla tunnelissa. En ikinä. Melkein iskee paniikkikohtaus jo pelkästä katsomisesta. Pelkään hiiriä ja rottia niin paljon, että se on jo ihan fobian tasolla. Sitten vielä tuollainen ahdas paikka, pimeää ja niitä elikoita ympärillä niin ei, en ois pystynyt.
Tuo Nupun ja Jaakon "biisinteko" on sietämätöntä. Kyösti on ammattimainen tekstintekijä, oli varmaan ärsyttävää kuunnella sitä. Esko vaikutti myös aivan kypsältä siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ois ikinä pystynyt ryömimään tuolla tunnelissa. En ikinä. Melkein iskee paniikkikohtaus jo pelkästä katsomisesta. Pelkään hiiriä ja rottia niin paljon, että se on jo ihan fobian tasolla. Sitten vielä tuollainen ahdas paikka, pimeää ja niitä elikoita ympärillä niin ei, en ois pystynyt.
Mulla sama ahtaiden paikkojen kanssa, en voinut edes katsoa, kun ryömi siellä tunnelissa. Vähän vilkaisin välillä ja heti alkaa ahdistaa.
Rohkee Sini kirjoitti:
Aivan hirveä tehtävä ryömiä viemärissä ja olla käärme arkussa.
Tarvitsee varmasti paljon terapiaa tuon jälkeen.En ole niin hyväntahtoinen ( rehellisesti sanottuna), että suostuisin ryömimään ja olemaan arkussa.
Ei Sinin sentään käärme pitänyt olla. :D
Mä kans mietin tota et koko ajan on vaan riisiä ja papuja jäljellä. Ovat saaneet reilusti ruokaa joka tähtikisasta. Syökö ne ne voittoruuat aina kerralla pois?
Vierailija kirjoitti:
Mä kans mietin tota et koko ajan on vaan riisiä ja papuja jäljellä. Ovat saaneet reilusti ruokaa joka tähtikisasta. Syökö ne ne voittoruuat aina kerralla pois?
No, siellä on ollut aika paljon porukkaa ja jos syövät aamupalan, lounaan. päivällisen ja iltapalan, niin kyllä siinä ruokaa menee.
Älytöntä antaa tuo tukaanimerkki Nupulle. Olisi antanut vaikka Eskolle, kun yhdessä tuntitolkulla perunoita kuorivat.
Jaakko ❤️ Nuppu, olis ihana pari!
Sieppi vissiin yritti päästä päälliköksi. 😁 ihan hyvä kyllä. Sitä näytetään tässä aina niin vähän, että unohtuu että se on tuolla mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kerttu Rissasen huulissa botoxia?
Ei ole.
Jotain kyllä on. Huomaa, kun on naama laihtunut. Sarallakin on.
No kun ei ole.
Botoxiahan huuliin just paljon laitetaan 🤦♀️...
Kertulla ei ole huulissa Botoxia tai mitään muutakaan. Mikäli on, niin ei ole asiasta ainakaan koskaan maininnut itse. Kertulla ollut aina iso suu ja "täyteläiset" huulet. Ihan luonnostaan.
On iso suu toki, siksi vähän ihmetyttää että on täytettä laittanut. Ei ole epäilystäkään, että on. vielä huonosti niin, että näkyy tosi rumasti.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että eikös Parkkali sanonu Eskolle että Sieppi on leirin naisista fyysisesti hänen makuun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että eikös Parkkali sanonu Eskolle että Sieppi on leirin naisista fyysisesti hänen makuun
Kenen miehen makuun sieppi ei olisi ( mun 70 v isäkin seuraa sitä instassa), mutta kyllä mun mielestä eskolle sanoi, että nuppu on kaikista eniten mieleen. Sieppi liian ”aikuinen” 😂
Eipä tullu sieposta päällikköö, ja pyllyä on pakko vaan peitellä..
Ihana tää Kertun yökkiminen kalan perkuulle, kun hän syö vaan sushia 😅
Kyöstin sanoin ovat olleet tuolla pari viikkoa ja siinä ajassa on jo keretty valittaa siitä ettei ruoka oo kun riisiä ja papua ja nyt valitettiin kun on vaan perunaa.