Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official

Vierailija
15.12.2021 |

Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html

Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.

Kommentit (1434)

Vierailija
661/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viva la revolution kirjoitti:

Kerran vielä: Kukaan ei enää katso TV .tä vaan Netflixiä, HBO ta yms ja miljoonien katsojaluvut perinteisessä TV .ssä ovat maailman suurin huijaus :)

Esimerkiksi minä katson TV:tä, minulla ei ole älytelevisiota, vaan ihan tavallinen televisio ja digiboksi, jossa tälläkin hetkellä 70 ohjelmaa odottaa katsomista. Olympialaisten aikaan jäi monia ohjelmia katsomatta suorana ja ne menivät digiboksiin. Minulla ei ole mitään kiinnostusta katsoa ohjelmia ennakkoon MTV Palvelusta tai Ruudusta. Eikä mitään kiinnostusta maksaa jostain Netflixistä tai HBOsta, koska en tahdo ehtiä katsomaan kaikkia ohjelmia mitä tulee maksuttomilta kanavilta.

Vierailija
662/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelikö kukaan viimeisimmässä jaksossa pudotus tietotehtävä kysymyksessä Jaakon vastausta.

Ajattelin että haluaa takaisin pudituskisaan, kun viimeksi pääsi takaisin Heidin takia tai ehkä koti-ikävä painaa vaikka ei sitä myönnä.

Heti tuli mieleen, että tahallaan laittoi noin.

Eikun tiesi, että Perttu haluaa kotiin ja häviää tahallaan pudotuskisan. Jaakko halusi kisaan uudestaan ja näyttää, että säilyy tällä kertaa voittajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ohjelman pilaa juontajat, aivan Ala-arvoista.

Vierailija
664/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko vaikuttaa läheisriippuvaiselta tyttärensä suhteen, itseä ahdistais tollanen!

Hunkki  ahdistanut jo vuosia

Vierailija
665/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun Kerttua kuuntelee, yhä enemmän hämmästyttää hänen ja Akin avoliitto.

Niimpä fiksun tuntunen nuori nainen antanu vanhan sedän itsensä höynäyttää suhteeseen.

Vierailija
666/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ja kaiken huippu on se heidän "Tilu-lilu-lei!". Kohtelevat kisaan osallistujia kuin lapsina, kun nämä tulevat tekemään ostoksia.

Vierailija
667/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Kerttua kuuntelee, yhä enemmän hämmästyttää hänen ja Akin avoliitto.

Niimpä fiksun tuntunen nuori nainen antanu vanhan sedän itsensä höynäyttää suhteeseen.

Jos Kerttu jahkailee normaalissa elämässäänkin yhtä paljon kuin ohjelmassa, niin Samilla täytyy olla pitkä pinna.

Vierailija
668/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun Heidi sanoi, että väärät ihmiset joutuivat pudotukseen, Antonio ja Jaakko.

Miksi, millä tavoin väärät, hehän menivät kauemmaksi oikeaa vastausta.

Keitä oli ne henkilöt Heidin mielestä, ketkä olisivat olleet ne oikeat henkilöt  pudotukseen.

Heidi oli saanut nimetä, ketä olisi olleet ne  henkilöt, ketkä hänen mielestään olisi olleet OIKEAT henkilöt pudotuskisaan. 

No hänhän nimesi itsensä ja lähti pois. Hän oli se OIKEA henkilö.

Heidi varmasti ajatteli, että häntä tarvitaan kotona 2 tytön äitinä enemmän kuin lapsettomia Antoniota ja Jakea. Tai ehkä ajatus lähti Antonion kauniista lahjoituksesta Eskolle.

Olen oppinut tykkäämään Antoniosta tämän ohjelman myötä. Hyvä fyysisissä tehtävissä, kokkaa sujuvasti isollekin porukalle ja on uskomattoman kiltti ja hyväntuulinen.

Vierailija
669/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Antonion sydän on kyllä puhdasta kultaa. Ihana ihminen. ❤️

Tämä ei voi olla kuin Pekan kirjoitus. Miksi ylipäätään tuo Antonio on kisassa, ei se ole mikään julkisuuden ihminen,

se ei tee siitä julkisuuden ihmistä, että on julkisuuden ihmisen kanssa  petikaveri. 

Minun mielestä olisi mennyt kisaamaan sinne, mistä suomeen on tullut,

siellä  maassa varmasti vedetään napaan kaikki eläimet, mitkä vähänkin liikkuu. 

Antonio on nykyään ihan Seiska-julkkis ihan omana itsenäänkin. Hyvin täyttää julkun vaatimukset.

Vierailija
670/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viva la revolution kirjoitti:

Kerran vielä: Kukaan ei enää katso TV .tä vaan Netflixiä, HBO ta yms ja miljoonien katsojaluvut perinteisessä TV .ssä ovat maailman suurin huijaus :)

Oliskohan vähän sama juttu kuin nykyään ostetut seuraajat some-maailmassa? Mainoksia ostaville yrityksille valehdellaan kohderyhmän koosta sujuvasti.

Nykyäänhän somessa moni firma antaa tämän takia mainonnan esim. ennemmin 2000-3000 seuraajan tileille, kun tietävät, että kaikki nuo seuraajat ovat aktiivisia.

Vierailija
671/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aku ja Janne ovat ihan kelpo juontajia tähän. Tämähän on hyväntuulen ohjelma ja heillä on hyvä keskinäinen kemia.

Vierailija
672/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, ja kaiken huippu on se heidän "Tilu-lilu-lei!". Kohtelevat kisaan osallistujia kuin lapsina, kun nämä tulevat tekemään ostoksia.

Ehkä kilpailijoille tulee siitä lapsekkaasta tiluliluleista kuitenkin enemmän positiviinen kuin negatiivinen olo. Ainakin se niitä kovasti kisan jälkeen hymyilyttää. Ei kaiken pidä olla niin kauhean vakavaa.

Vierailija
673/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan Saralla on mielessä vaan "kumman kaa" -jutut, Instagram ja rusketus. Lapsellinen silmien pyörittelijä, kun on kuitenkin kolmekymppinen nainen.

Alkaa selvitä, miksi miehet jättää, vaikka on kaunis nainen, ja ainakin instassa näyttää Kodin hengetär -tyypiltä. Sara on muuten viidakossa nätimpi, kun meikkiä on vähemmän.

Vierailija
674/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä, mutta joku Nupussa häiritsee. Hän on kiva ja reilu, että sen puoleen ei pitäisi olla mitään vikaa hänessä. Kai hän on sellainen ihmistyyppi, että jotkut tykkää ja jotkut ei, vaikka mitään varsinaista syytä ei ole.

Mua ei häiritse mikään. Herkkyys sopii taiteilijalle.

Vierailija
675/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä, mutta joku Nupussa häiritsee. Hän on kiva ja reilu, että sen puoleen ei pitäisi olla mitään vikaa hänessä. Kai hän on sellainen ihmistyyppi, että jotkut tykkää ja jotkut ei, vaikka mitään varsinaista syytä ei ole.

minkä sortin taiteilija hän on?

Vierailija
676/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Heidi luovutti ja lähti? Oliko kuitenkin joku henkilökohtainen syy.

Sillä ihmisellä on ollut syöpä! Ei ehkä kunto ole ihan normi-ihmisen tasolla. Esim. kuumuus voi olla kovempaa kuin terveille nuorille ihmisille.

Vierailija
677/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laulaja.

Vierailija
678/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ss 75-80kg?

Vierailija
679/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä itse selviytyisi noista käärme- ja rottatehtävistä ja pilaantuneen ruuan syömisestä. Miten nää pystyy?

Vierailija
680/1434 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

someen kun laitat päivän kuulumiset on tnäpv oikeutettu jo taiteilija eläkkeeseen