“Olen Julkkis… Päästäkää Minut Pois!” Official
Maailmalla suosittu suosittu Olen julkkis... päästäkää minut pois! rantautuu Suomeen 21. tammikuuta. Viidakossa kisailemassa nähdään missi ja somevaikuttaja Sara Sieppi, ulkoministeri Pekka Haaviston puoliso, parturi-kampaaja Antonio Flores, radiojuontaja Esko Eerikäinen, Big Brother -voittaja Perttu Sirviö, laulaja Anna Hanski, Love Island -ohjelmasta tunnetuksi tullut Jeffrey Lawman, räppäri Sini Sabotage, tangokuningas Kyösti Mäkimattila, Tiktok-tähti Nuppu Oinas, tubettaja Jaakko Parkkali, jääkiekkovaikuttaja Sakari Pietilä, laulaja Jussu Pöyhönen, näyttelijä Kerttu Rissanen, näyttelijä Satu Silvo ja missi Heidi Sohlberg.
https://www.is.fi/viihde/art-2000008476700.html
Esko Eerikäinen taas, ja Jaakko Parkkali ... Ihan mielenkiintoisiakin ihmisiä mukana: Kyösti Mäkimattila, Anna Hanski ja Sakari Pietilä.
Kommentit (1434)
Vierailija kirjoitti:
Joo. Sinänsä ihan ookoo ohjelma, mutta ei vaan jotenkin sytytä. Olen nyt katsonut kuitenkin joka jakson vähän niin sun näin, kun ajattelin, että tää olisi sitä koko perheen viihdettä, mikä kelpaisi lapsillekin, mutta he ovatkin jo teinejä ja ihmettelevät miksi katson tuollaista ja käyvät välillä katsomassa jonkun minuutin ja kommentoivat jotain sarkastista.
Tykkäävät kuitenkin siitä Parkkalista. Minulle aivan tuntematon suuruus hänkin.
Itseäni kiinnostaa eniten se ihana Perttu ja Satu Silvo, kun on saman ikäinen täti kuin minäkin. Kaikki ovat ihan kivoja, mutta jotenkin tuo koko asetelma on niin tekemällä tehty, eikä kilpailuissa oikein ole mitään mielenkiintoista. Siinä Myyrä ohjelmassa oli ainakin kivaa, että pääsi näkemään Latviaa ja Riikaa. Tässä tuntuu, ettei oikein pääse meininkiin mukaan, vaikka onkin kiva, että mukaan on leikattu kilpailijoiden selostuksia säästä ja sen vaikutuksista.
Oikeastaan ainoaksi anniksi minulle on jäänyt ruokatilanteen tarkkailu. En voisi edes kuvitella itseäni tuonne ja oloa ilman kahvia. Kävisin varmaan varastamassa kahvia kuvausryhmältä.
Minullakin on sama fiilis ei sytytä. Ja joo en lähtisi tuonne koska saisin sydänkohtauksen kun näkisin käärmeen.
No se on niin raivostuttavan lapsellinen, tottakai ankkahuulet kun muillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullista tai oikeastaan kiusallista oli katsoa, kun kolme-neljäkymppiset ihmiset joutuvat soittelemaan äideilleen ja ystävilleen, koska ei ole puolisoa eikä lapsia.
Miksi se on kiusallista? Soittihan Kyöstikin ystävälleen, vaikka silllä on perhe. Ei kaikki halua edes tuoda perhettään julkisuuteen, ei edes viihteen vuoksi.
Ei kai se ole mitään julkisuutta jos puhuu toisen kanssa puhelimessa ja telkkarissa kuuluu muutama sekuntti tätä keskustelua?
meinaatko ettei näitä puheluita löydy tällä viikolla lööpeistä?
Onko puhelut olleet yhdessäkään lööpissä kuluneina päivinä? Itse en ole ainakaan nähnyt halaistua sanaa.
No yhtään lööpppiä ei ole vielä tehty tulevasta jaksosta. Aivan kuten ei muinakaan viikkoina tässä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän surullista tai oikeastaan kiusallista oli katsoa, kun kolme-neljäkymppiset ihmiset joutuvat soittelemaan äideilleen ja ystävilleen, koska ei ole puolisoa eikä lapsia.
Miksi se on kiusallista? Soittihan Kyöstikin ystävälleen, vaikka silllä on perhe. Ei kaikki halua edes tuoda perhettään julkisuuteen, ei edes viihteen vuoksi.
Ei kai se ole mitään julkisuutta jos puhuu toisen kanssa puhelimessa ja telkkarissa kuuluu muutama sekuntti tätä keskustelua?
Onko puhelut olleet yhdessäkään lööpissä kuluneina päivinä? Itse en ole ainakaan nähnyt halaistua sanaa.
No yhtään lööpppiä ei ole vielä tehty tulevasta jaksosta. Aivan kuten ei muinakaan viikkoina tässä vaiheessa.
Itse olen aivan sekaisin, että minä päivänä nämä uudet jaksot tulevat missäkin ohjelmassa ja yleensäkin, milloin niitä esitetään. Joskus muinoin tällaisten sarjojen uudet jaksot tulivat viikonloppuna, kun oli aikaa katsoa, nyt tuntuu, että milloin minäkin viikonpäivänä. Usein luulen, että on tullut uusi jakso ja alan katsomaan ja tajuan, että eikun olenkin nähnyt tämän jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aivan sekaisin, että minä päivänä nämä uudet jaksot tulevat missäkin ohjelmassa ja yleensäkin, milloin niitä esitetään. Joskus muinoin tällaisten sarjojen uudet jaksot tulivat viikonloppuna, kun oli aikaa katsoa, nyt tuntuu, että milloin minäkin viikonpäivänä. Usein luulen, että on tullut uusi jakso ja alan katsomaan ja tajuan, että eikun olenkin nähnyt tämän jo.
no viikonloppunahan se tämäkin tavallaan tulee. Perjantaina uus jakso telkkarista ja seuraavan viikon ennakko netistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no viikonloppunahan se tämäkin tavallaan tulee. Perjantaina uus jakso telkkarista ja seuraavan viikon ennakko netistä.
Aijaa. Minulle on tullut käsitys, että uusi jakso tulee juuri tästä tiistaina. Olen varmaan käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo ulkoministeri Pekka Haavisto pitää mainita?
Ei homo kampaaja muuten ketään kiinnostaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Antonio Flores kampaaja? Itse luulin häntä tanssijaksi. :-O
Homot kampaajat muuten kyllä kiinnostavat, kuten Monsieur Mosse aikoinaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ohjelmasta ei olla yhtään lööppiä tehty ku ketään ei kiinnosta tää ohjelma. Katsojaluvut hävyttömän pienet. Muilla suomalaisilla on parempaaki kattomista ku tää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Antonio Flores kampaaja? Itse luulin häntä tanssijaksi. :-O
Homot kampaajat muuten kyllä kiinnostavat, kuten Monsieur Mosse aikoinaan.
Homot ei kiinnosta yhtään, en menisi homo kampaajalle, koska en voi sietää homoja.
Antonia on mukava ohjelmassa.Nauravainen ja kiva muita kohtaan.Petyin Eskoon.On kyllä liian kiinni tytössä.Sillon kun tyttö äidillään niin pitääkö sillon päivittäin soittaa ?
Vierailija kirjoitti:
Antonia on mukava ohjelmassa.Nauravainen ja kiva muita kohtaan.Petyin Eskoon.On kyllä liian kiinni tytössä.Sillon kun tyttö äidillään niin pitääkö sillon päivittäin soittaa ?
No, Eskon elämä tuntuu olevan huomattavasti tasaisempaa kuin tytön äidin vaihtuvine poikaystävineen ja lehtijuttuineen uudesta suuresta rakkaudesta, ulkomaan lomineen ja tv-ohjelmineen. Hyvä vaan, että isä pitää huolta tyttärestään.
Mitä jos vaan jäisitte sinne. Ei kukaan kaipaa.
_Vieras_199 kirjoitti:
Mitä jos vaan jäisitte sinne. Ei kukaan kaipaa.
Kyllä kaipaa. Esimerkiksi Kyöstiä kaipaa hänen vaimonsa, kolme tytärtään, kaikki muut sukulaiset ja ystävät ja Varjokuva-yhtye sekä ne lukemattomat artistit, joille Kyösti tekee sanoituksia. Ja kaikki ne tanssipaikoilla käyvät ihmiset, jotka tykkäävät Kyöstin upeasta laulamisesta.
Hirviniemi ja Kataja luulevat olevan hauskoja .Eivät siis yhtään .
Vierailija kirjoitti:
Joo. On ihanaa, että lapsella/lapsilla on rakastava isä mutta Eerikäinen tuntuu menneen jotenkin sekaisin siitä Vikestään. Jauhaa joka ikisessä tilanteessa tyttärestään. Kyllästyttää jo.
Minulla on pari vuotta vanhempi tytär kuin Victoria. On kuulemma sairaan noloa tuo isän roikkuminen tyttäressään. Aika oudolta se aikuisenkin silmiin vaikuttaa. Toivottavasti Esko löytää pian naisen elämäänsä ja päästää tyttären elämään omaa elämäänsä. Johan tuollainen roikkuja hidastaa tytön naiseksi kasvua.
arde kirjoitti:
Hirviniemi ja Kataja luulevat olevan hauskoja .Eivät siis yhtään .
Olet oikeassa. Ja ihan turhaa ohjelma-aikaa kulutetaan niihin Katajan väkerryksiin siellä heidän "talossaan". Sekin aika voitaisin näyttää leirielämää ja kilpailijoiden keskusteluja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. On ihanaa, että lapsella/lapsilla on rakastava isä mutta Eerikäinen tuntuu menneen jotenkin sekaisin siitä Vikestään. Jauhaa joka ikisessä tilanteessa tyttärestään. Kyllästyttää jo.
Minulla on pari vuotta vanhempi tytär kuin Victoria. On kuulemma sairaan noloa tuo isän roikkuminen tyttäressään. Aika oudolta se aikuisenkin silmiin vaikuttaa. Toivottavasti Esko löytää pian naisen elämäänsä ja päästää tyttären elämään omaa elämäänsä. Johan tuollainen roikkuja hidastaa tytön naiseksi kasvua.
Tässä taitaa olla kulttuurillakin aika iso merkitys, heillä kun ollaan sukurakkaita, itketään, halataan ja nauretaan. On ollut myös toisen tytön isän toiminta aika ikävää vierestä seurattavaa, ja varmaankin katsonut, että pitää huolen omastaan. On siinä kai olleet molemmat Eskolla yökylässä jne.
Miksi hävetä jonkun hyvyyttä, olkoonkin se omasta mielestä vaikka kuinka "myötähäpeällistä"?
Maailmassa on niin paljon pahuutta ja lapsia sorretaan ja hylätään, joten hienona esimerkkinä on Esko isän mallista. Itkee sitten tai ei. Kukin tavallaan. Ja eihän tuo loppujen lopuksi kuulu edes kenellekään :/
Onko jo kaikki sometyrkyt haukuttu läpi, kun pitää jo jonkun isyyteenkin puuttua ja ruotia paskapalstalla?