Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko nyt sittenkin rasisti?

Vierailija
23.03.2015 |

Ajatukset lähtivat liikkeelle, kun luin tuota ketjua jossa ap kertoi nais ystävistään, joilla kaikilla on ulkomaalainen mies.
Olen itse nuori nainen/tyttö, ja seurustellut yhden kerran ulkomaalaistaustaisen pojan kanssa, joka kuitenkin on aina asunut Suomessa. Muut miehet ovat aina olleet suomalaisia.
Ketjussa puhuttiin siitä, että suomalaiset miehet eivät ota kontaktia naisiin ja siksi ujot naiset päätyvät yhteen ulkomaalaisten miesten kanssa, jotka "uskaltavat" ottaa kontaktia ja tulla iskemään.
Itse olen saanut osakseni paljon flirttiä ulkomaalaisilta miehiltä, kuten varmasti kaikki suomalaiset naiset. Itse koen tämän kuitenkin hyvin epämiellyttäväksi, eikä mieleenkään tulisi antaa numeroa bussipysäkillä miehellä, joka tulee jotain utelemaan. Siis jos mies on ulkomaalainen. Suomalaisten nuorten, siistien miesten lähestyminen on taas imartelevaa.
Onko muilla samanlaisia ajatuksia?

Kommentit (19)

Vierailija
2/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäpä ei nykyään olisi rasismia. Rasismia on kaikki ja kaikki on rasismia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin vielä, että minulla on myös tietty kuva niistä naisista, jotka seurustelevat ulkomaalaisten miesten kanssa. Suuri osa esimerkiksi turkkilaisista yms. Miehistä olen saanut usein epämiellyttävän kuvan. Siitä miten naisia kohdellaan. Baareissa näkee maahanmuuttaja miehiä, jotka tulevat baariin tuntia ennen sulkemis aikaa selvinpäin "metsästämään" humalaisia naisia, jotka lähtisivät heidän mukaansa. Usein monilla nappaa ja narikkajonossa näkee säälittäviä tapauksia. Lähipiirissäni on kuitenkin myös ihania pareja joissa mies on ulkomaalainen, ja suhde in kestänyt monta kymmentä vuotta. Tiedän että kaikki on mahdollista.
Ap

Vierailija
4/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti sinä olet et rasisti.

Vierailija
6/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Idiootti sinä olet et rasisti.
[/quote]

Kerrotko miten tämä ajattelu tekee jostain idiootin? Suomalaiset naiset eivät vain ole tottuneet rohkeasti lähestyviin miehiin.

Vierailija
7/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Jatkaisin vielä, että minulla on myös tietty kuva niistä naisista, jotka seurustelevat ulkomaalaisten miesten kanssa. Suuri osa esimerkiksi turkkilaisista yms. Miehistä olen saanut usein epämiellyttävän kuvan. Siitä miten naisia kohdellaan. Baareissa näkee maahanmuuttaja miehiä, jotka tulevat baariin tuntia ennen sulkemis aikaa selvinpäin "metsästämään" humalaisia naisia, jotka lähtisivät heidän mukaansa. Usein monilla nappaa ja narikkajonossa näkee säälittäviä tapauksia. Lähipiirissäni on kuitenkin myös ihania pareja joissa mies on ulkomaalainen, ja suhde in kestänyt monta kymmentä vuotta. Tiedän että kaikki on mahdollista.
Ap
[/quote]
Saman kun tekee suomalainen mies ja varmasti tekee niin se ei ole säällittävää?

Vierailija
8/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, mutta et osaa kirjoittaa. Olen tässä asiassa rasisti, voin myöntää.

Vierailija
9/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Idiootti sinä olet et rasisti.
[/quote]
En koe itseäni idiootiksi tällaisen ajattelun takia. Siihen, että ajattelen nöin, on syynsä. Kun tiedostan sen, että kyseiset ulkomaalaiset miehet pitävät ns. "montaa verkkoa meressä", ja heittävät samaa läppää lähes kaikille vastaan tuleville naisille, en pidä kyseistä käytöstä mukavana.
Ap

Vierailija
10/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Idiootti sinä olet et rasisti.
[/quote]

Kerrotko miten tämä ajattelu tekee jostain idiootin? Suomalaiset naiset eivät vain ole tottuneet rohkeasti lähestyviin miehiin.
[/quote]
Jos tuon takia pitää kysyå onko rasisti niin idiootti olet. Sorry.

Vierailija
11/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Jatkaisin vielä, että minulla on myös tietty kuva niistä naisista, jotka seurustelevat ulkomaalaisten miesten kanssa. Suuri osa esimerkiksi turkkilaisista yms. Miehistä olen saanut usein epämiellyttävän kuvan. Siitä miten naisia kohdellaan. Baareissa näkee maahanmuuttaja miehiä, jotka tulevat baariin tuntia ennen sulkemis aikaa selvinpäin "metsästämään" humalaisia naisia, jotka lähtisivät heidän mukaansa. Usein monilla nappaa ja narikkajonossa näkee säälittäviä tapauksia. Lähipiirissäni on kuitenkin myös ihania pareja joissa mies on ulkomaalainen, ja suhde in kestänyt monta kymmentä vuotta. Tiedän että kaikki on mahdollista.
Ap
[/quote]
[/quote]

Suomalaiset miehet ovat baarissa kännissä.

Vierailija
12/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Idiootti sinä olet et rasisti.
[/quote]

[/quote]

Kiitos :D
Ap

Vierailija
13/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:26"]En tiedä, mutta et osaa kirjoittaa. Olen tässä asiassa rasisti, voin myöntää.
[/quote]

Joo! Mielipiteensä saa kertoa!
Ap

Vierailija
14/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Jatkaisin vielä, että minulla on myös tietty kuva niistä naisista, jotka seurustelevat ulkomaalaisten miesten kanssa. Suuri osa esimerkiksi turkkilaisista yms. Miehistä olen saanut usein epämiellyttävän kuvan. Siitä miten naisia kohdellaan. Baareissa näkee maahanmuuttaja miehiä, jotka tulevat baariin tuntia ennen sulkemis aikaa selvinpäin "metsästämään" humalaisia naisia, jotka lähtisivät heidän mukaansa. Usein monilla nappaa ja narikkajonossa näkee säälittäviä tapauksia. Lähipiirissäni on kuitenkin myös ihania pareja joissa mies on ulkomaalainen, ja suhde in kestänyt monta kymmentä vuotta. Tiedän että kaikki on mahdollista.
Ap
[/quote]
[/quote]

Suomalaiset miehet ovat baarissa kännissä.
[/quote]
Ei ne kaikki ole.

Vierailija
15/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:28"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Idiootti sinä olet et rasisti.
[/quote]

[/quote]
Jos tuon takia pitää kysyå onko rasisti niin idiootti olet. Sorry.
[/quote]

Varmasti löytyy joku, jonka mielestä ajattelutapani on rasistinen. En ole itse siitä ainakaan kovin ylpeä. Toisen kutsuminen idiootiksi ei kuitenkaan viisasta ketään :)
Ap

Vierailija
16/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Uffa Hintman:in tytär  =D

Vierailija
17/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:26"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:22"]Jatkaisin vielä, että minulla on myös tietty kuva niistä naisista, jotka seurustelevat ulkomaalaisten miesten kanssa. Suuri osa esimerkiksi turkkilaisista yms. Miehistä olen saanut usein epämiellyttävän kuvan. Siitä miten naisia kohdellaan. Baareissa näkee maahanmuuttaja miehiä, jotka tulevat baariin tuntia ennen sulkemis aikaa selvinpäin "metsästämään" humalaisia naisia, jotka lähtisivät heidän mukaansa. Usein monilla nappaa ja narikkajonossa näkee säälittäviä tapauksia. Lähipiirissäni on kuitenkin myös ihania pareja joissa mies on ulkomaalainen, ja suhde in kestänyt monta kymmentä vuotta. Tiedän että kaikki on mahdollista.
Ap
[/quote]
[/quote]

Ei, en sääli silloin kyseisiä naisia :D Sehän se minun ajatustapani ongelma tässä nyt on.
Ap

Vierailija
18/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:32"]Olet Uffa Hintman:in tytär  =D
[/quote][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 20:32"]Olet Uffa Hintman:in tytär  =D
[/quote]

Olen niin nuori, etten ole edes elänyt hänen läppiensä aikaan
Ap

Vierailija
19/19 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on pienestä tytöstä saakka tottunut siihen, että kaupungilla näkee kaikkina vuorokaudenaikoina humalaisia suomalaisia miehiä jotka tunkee pelottavasti juttelemaan ja terasseiltakin on miehet huudelleet minulle jo kun olin lapsi vasta, niin on vain niin turtunut siihen, että nykyään kun mulle tulee joku ulkkarimieskin sanomaan ihan mitä tahansa, oletan automaattisesti, että kännikala sekin, ja käännyn inhoten pois ja saatan mennä siihen tuttuun paniikkiin siitä tilanteesta. Yksi aamu joku mies kysyi englanniksi, miten lähijunan kertalippu leimataan, tai yritti kysyä, pitkän aikaa, kun pomppasin heti kauemmaksi ja oletin ihan varmaksi että hänen täytyy olla jostain jatkoilta tulossa kun tulee naista julkisella paikalla jututtamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi