2 viikkoa sairastanut influenssaa ja mies on vihainen???????
Ensin 1 vko korkea kuume, nyt enää lämpöä reilut 37 astetta. Ääni pois ja yskä hirveä. Mies haukkui mut tänään kun en mennyt vieläkään töihin. Sanoi mua kuvittelijaksi. Olen kokkina ravintolassa ja työ on fyysisesti raskasta. En pysty edes kaupassa käymään ilman tajutonta väsymystä ja hikoilua. Ihan kun ei olisi jo tarpeeksi ikävä olo muutenkin....
Kommentit (3)
Empatiakyvytön (mies), pikemminkin kitisevä pikkupoika, joka kiukuttelee kun palvelu ei pelaa!
Aiheesta olet pettynyt ja ihmeissäsi (miehen=pojan) käytöksestä sinua ja sairasteluasi kohtaan. Nyt on tärkeää, että ymmärrät olevasi vastuussa tunteistasi- et miehesi mielipiteistä ja oletuksista, saati tunteista- vaan kun tunnet olevasi vielä puolikuntoinen niin olet ja haet apua riittävästä levosta, ravinnosta ja liikkumisesta jotta toivut ilman lisäjälkitauteja: varjele sydäntäsi kaikintavoin ja keinoin!
Oletko kertonut miltä sinusta tuntuu kommentit kun tuskan hiki vielä valuu ja influenssasta ei ninn vain toivuta, ei välttämättä edes kuukaudessa jos liian aikaisin lähtee täysillä arkeen.
Muistuta kaveria vielä siitä, että miten toivoisi itse tehtävän kun sairastaa ja olo on kaikkea muuta kuin mukavata ja kivaa?!
Nyt voimaa ja jaksamista sinne, älähän hättäile ja vaan luota tunteisiisi ja kokemuksiisi kaikin tavoin.
Jaa?