Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä naisesta, joka haluaa seksiä päivittäin?

Vierailija
23.03.2015 |

Niin, mitä mieltä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelma. Itse haluaisin kerran päivässä myös, vaikka halut ehkä onkin ylimmillään, jos saa noin kolmen päivän välein. Olisihan se mahtavaa, jos nainenkin joskus kärvistelisi haluissaan ja oikein anelisi seksiä. Mutta tuntuu, että siihen vaaditaan vähintään vuoden tauko.

M30

Vierailija
2/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suhteessa ei anella. Ei siitä ole mitään hyötyä. Seksittömyyteen on aina jokin fyysinen syy, kuten nyt ylityöllistetty mies. Enkä pitäisi sitä reiluna, että muuten vain huvikseen pitäisi mua puutteessa, koska haluaisi kuulla anelujani. Suuttuisin siitä.

N31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin Ferrarista. Epärealistinen fantasia, joka tuntuu ajatuksen tasolla hyvin houkuttelevalta ja jonka haluaisi kokea. Mutta järki ja suurin osa Ferrarin omistaneista sanoo, että käytännön kokemus voi olla "rasittava ja kallis fiiatti, jonka käyttöominaisuudet ovat surkeat". Voi hyvin olla, että seksin ja suhteen pitää kiinnostavana se, että sen eteen joutuu miettimään ja tekemään asioita.

M40

Vierailija
4/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 23:05"]

Meidän suhteessa ei anella. Ei siitä ole mitään hyötyä. Seksittömyyteen on aina jokin fyysinen syy, kuten nyt ylityöllistetty mies. Enkä pitäisi sitä reiluna, että muuten vain huvikseen pitäisi mua puutteessa, koska haluaisi kuulla anelujani. Suuttuisin siitä. N31

[/quote]

Reilut kolkytvuotta ollaan oltu yhdessä. Kyllä siinä kasvetaan jo ythteen, joten ei kummankaan tarvitse anella. Anteeksi N31 en tarkoittanut loukata sinua, koska ikäero ei mielestäni  vaikuta seksiin jos olemme aikuisia. Mutta teini ei kuulu minun ikäiselle, Vaikka N31 on minua nuorempi niin hän on jo täysin aikuinen ja seksistä pitävä niinkuin minäkinM50+.

Vierailija
5/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on hieno piirre naisessa.

m40

Vierailija
6/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Periaatteessa hyvä asia. Mies ei kuitenkaan ole kone tai ainakaan minä en ole. En pystyisi seksiin päivittäin oman vaimon kanssa. Jos olisi tuore suhde niin pystyisin. Nyt ei mielenkiinto riitä.

Vierailija
7/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:11"]

Periaatteessa hyvä asia. Mies ei kuitenkaan ole kone tai ainakaan minä en ole. En pystyisi seksiin päivittäin oman vaimon kanssa. Jos olisi tuore suhde niin pystyisin. Nyt ei mielenkiinto riitä.

[/quote]

Joo. Perusvaniljaseksiä lähetyssaarnaajassa aviovuoteessa... ihan kivaa, mutta rupeaa se makaroonilootakin tulemaan korvista jos sitä on joka päivä. Kyllä vannoutuneinkin makaroonilaatikon fani käy hakemassa mäkkipullan tai pitsan syötyään puoli vuotta pelkkää makrulooraa.

Vierailija
8/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas on vaihtelua, että kerran viikossa ei harrasteta seksiä.

Pariskunta 40v molemmat.

Vierailija
9/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:35"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 11:11"]

[/quote]

Joo. Perusvaniljaseksiä lähetyssaarnaajassa aviovuoteessa... ihan kivaa, mutta rupeaa se makaroonilootakin tulemaan korvista jos sitä on joka päivä. Kyllä vannoutuneinkin makaroonilaatikon fani käy hakemassa mäkkipullan tai pitsan syötyään puoli vuotta pelkkää makrulooraa.
[/quote]

Mutta kyllä sitä makaronilaatikkoakin mieluumin syö, kun menee nälkäisenä nukkumaan. Minä ainakin. Ei meilläkään ole aina aikaa tai energiaa rakentaa jotain erikoista. Joskus menee muutama viikkokin pelkällä arkiseksillä ja on se parempaa silti kuin masturbointi. Mutta makunsa kullakin.

N31

Vierailija
10/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:55"]

Joskus menee muutama viikkokin pelkällä arkiseksillä ja on se parempaa silti kuin masturbointi. Mutta makunsa kullakin. N31

[/quote] Ei se mikään makuasia ole. Jokaisella ei ole kiinnostusta vaihtaa naista muutaman vuoden välein ainoastaan sen takia, jos sattuu tulemaan vastaan joku jonka kanssa huvittaa harrastaa seksiä joka päivä seuraavat 10 vuotta ja huvittaa keksiä uusia juttuja, kun tähän mennessä ne on aina joutunut itse keksimään. Ei sitäkään kymmeniä vuosia jaksa vaikka aluksi menettelee. Itse kyllä monesti masturboin mielummin, voi keskittyä vain itseensä, ei rasitu, mielenkiinto säilyy loppuun asti jne jne. Siis tottakai olisin mieluusti seksisuhteessa jossa olisi mielenkiintoa nussia kerran päivässä.

Vierailija
11/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:55"]

Mutta kyllä sitä makaronilaatikkoakin mieluumin syö, kun menee nälkäisenä nukkumaan. Minä ainakin.

[/quote] Olet varmaan saanut aina kohtalaisen hyvää makaronilaatikkoa. Kaikki eivät osaa sitäkään tehdä perushyvin. Väehntää kummasti näläntunnetta, kun tietää että samaa scheissea taas olis tarjolla.

Vierailija
12/13 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:42"]

Niin, mitä mieltä?

[/quote]

Kyllähän se ihan mukavaa oli ainakin silloin teininä, kun se oli vielä erilaista eri päivinä. Koskaan ei tiennyt miten päin ja missä paikassa tänään.

En tiedä jaksaisko sitä enää ihan joka päivä innostua.

Vierailija
13/13 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 12:55"]

Mutta kyllä sitä makaronilaatikkoakin mieluumin syö, kun menee nälkäisenä nukkumaan. Minä ainakin.

[/quote] Olet varmaan saanut aina kohtalaisen hyvää makaronilaatikkoa. Kaikki eivät osaa sitäkään tehdä perushyvin. Väehntää kummasti näläntunnetta, kun tietää että samaa scheissea taas olis tarjolla.
[/quote]

Joo, on se arkiseksikin ihan perushyvää. Laukean lähes aina vaikka ei mitään tähtisadetta olekaan. Läheisyyskin siinä on tärkeää, kun on muuten tosi kiireistä arkea ja mies paljon töissä.

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi