Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä menee härskien puheiden raja irtosuhteessa?

Vierailija
23.03.2015 |

Olen mies ja tykkään puhua härskejä naiselle seksin aikana. Tarkoitus olis, ettei leidi verisesti loukkaannu ja nauttii myös, mutta missä menee raja, mitä aika tuntemattomalle naiselle voi sanoa? Millaista puhetta et haluaisi missään tapauksessa kuulla? En ole vakituisessa suhteessa, joten seksi on yhdenyön juttujen ja lyhyiden seksisuhteiden varassa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. No kannatta aloittaa miedosti vaikka kyselemällä mielipidettä pieru-jutuista. Seuraavaksi voisi varovaisesti ehdotella perseeseen kusemista.

Vierailija
2/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs olisi kakkoseen?Jostain kumman syystä irtosuhteissa kysytään nykyisin paljonkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs pillusi tuntuu hyvältä

Vierailija
4/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas tiukka pillu

Vierailija
5/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt henkilökohtaisesti halua, että mies puhuu mitään "härskiä" kertapanossa. Jotain lievempää voi puhua, mutta härskien puhumisen takia kerta voi jäädä viimeiseksi. En nyt oiken oivalla, millaista puhetta ap pitää "härskinä"

Vierailija
6/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierase huora?

Vierailija
7/8 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu ihan ihmisten välisestä kemiasta. Minulla on ollut nettiseksisuhde, jossa puhuttiin to-del-la härskejä! Tyyliä "avaa haarasi, rietas huora"... Siihen suhteeseen nuo puheet sopivat kuin nenä päähän, ne olivat kiihottavia ja leikkimielisiä... Ja seksin ulkopuolella olimme kuin ylimmät ystävät  :)

Livesuhteissa olen puhunut lähinnä tyyliin "olet ihanan kova" tai "sulla on mahtava perse"

Vierailija
8/8 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Härskejä saa puhua niin paljon kuin jaksaa, mutta ei ilkeyksiä. Siinä se ero. Itse en kuuntele yhtään mitään huoritteluja ym, mutta kaikki muu käy. Juttujen täytyy myös tulla siltä ihmiseltä luontevasti, sellainen harjoiteltu kuulostaa vaan koomiselta. Eli jos ajattelet härskejä sano se, mutta älä ole ilkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän