Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Reino Nordin joku tangoprinssi?

Vierailija
22.03.2015 |

Hitto kun enää muista, vaikka asiaa tässä taannoin oikein joukolla pohdittiin: minkä alan ihmisiä Reino olikaan? Vaimoltani kysyin, ja hän muisteli että Reino olisi Heikki Hietamiehen tyttären kanssa naimisissa, ja lapsiakin on. Asuvat ilmeisesti Englannissa. Mutta ei vaimokaan Reinon ammattia muistanut. Epuissa on vissiin soittanut bassoa (kukapa ei olisi, meidänkin rapussa on viisi Eppu Normaalin entistä basistia).

Itse muisteleisin että herra Nordinin olleen nuorempana tv-mainoksissa, eikös hän mainostanut nakkeja ja suuvettä?

Jos jollain on jotain faktaa niin se on aika lyödä pöytään nyt!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja missä vanha ihana ketju?

Vierailija
2/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua muistella tätä, koska Reino Nordin oli hammaslääkäri Hämeenlinnassa ja poisti minulta kerran kaikki viisi viisaudenhammasta! Sattui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sulla on kyllä faktat hyvin hallussa! ;)

Vierailija
4/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, tuo nakkeja ja suuvettä mainostanut tyyppi ainakin  oli Leo Lastumäki. Eikös Reino ollut kansanedustaja? Ja joku televisiotehtaan johtaja siten myöhemmin?

Vierailija
5/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teiän lapset kävelee ja syä kiinteettä ruokaa?

kysellee yks äippä vaan

Vierailija
6/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ooks runosmäest? Onk uffil kahen euron päivät huame?

Vierailija
7/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös reino nordin ollut jossain iholla-ohjelman kaudella, kyykytti muijaansa ihan urakalla

Vierailija
8/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:21"]

Eikös reino nordin ollut jossain iholla-ohjelman kaudella, kyykytti muijaansa ihan urakalla

[/quote]

EI EI EI EI näin! Ei mitään Iholla-ohjelmaa sotketa nyt tähän, vaan kerro mikä mies Reino on!

Minä muistaisin hänen olleen joskus jonkun missin kanssa naimisissa, ja että hän riitaantui sittemmin vaimonsa kanssa todenteolla. Tytärkin taitaa olla jossain kauneuskilpailuissa ollut mukana? Ettei olisi peräti hallitseva Miss Suomi?

Vierailija
9/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reino Nordinilla oli, miten sen nyt sanoisi, sellainen aikuisten liike: En minä siellä käynyt, titetenkään, mutta serkku kerran piipahti vahingossa kun piti postiin mennä.

Vierailija
10/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tämä nyt ota tuulta alleen vaikka olen kirjoittanut jo kymmenen viestiä?

T: Reino

Vierailija
11/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 17:10"]Miksei tämä nyt ota tuulta alleen vaikka olen kirjoittanut jo kymmenen viestiä?

T: Reino
[/quote]
Sun 15 min julkisuudessa meni jo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi