Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut olleet Finnlite kutsuilla?

Vierailija
13.12.2021 |

Tuttavani järjesti Facebook kutsut ja (säälistä ja kannatuksesta) jonkun tuikkupaketin tilasin ja nyt olen odottanut sitä kohta jo kolme viikkoa. Tuttavani toimi siis emäntänä ja joku muu esitteli. Finnlite siis ilmeisesti entinen Partylite.
Onkohan tämä tuossa puljussa ihan normaali toimitusaika vai täytyykö kohta alkaa jo kyselemään paketin perään?
Lähes jokainen tuote oli kutsuilla lopussa ja joka kymmenes edes tilattavissa. Hohhoijaa, viimeistä kertaa noiden kanssa asioin. Kiva olisi tuikut jouluksi saada eikä juhannuksena poltella.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista kyllä yhtään kauanko toimituksessa meni, mutta Partyliteä on kyllä ikävä.

Vierailija
2/6 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up, olisiko jollain kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmastikkaan normaali toimitusaika kun olen ymmärtänyt että tuotteet tulevat suomesta kuitenkin kuluttajille. Toivottavasti kuitenkin olet saanut tuotteet?

Itse mietin kutsujen pitämistä mutta ehkä en sitten kuitenkaan raaski jos asiat on noin huonosti mitä kuvailit että suurin osa oli loppunut vaiko oliko jo myyty aikaisemmin jo loppuun?

Pitää vielä kysellä omalta esittelijältä millainen tilanne nyt on?

Vierailija
4/6 |
24.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai Suomesta, Aliexpress ja Alibaba myy samaa tuotetta 3 kertaa edullisemmin 

Vierailija
5/6 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosia Partylitea ja olin pettynyt, kun se lähti Suomesta. Törmäsin tähän Finnliteen äskettäin netissä. Tämähän on suora kopio Partylitesta - tuskin on mitenkään lisensoitu Partylitesta? Tosin näitten somisteet ovat sellaisia, joita saa muualtakin (sisustusliikkeistä tuttua roinaa) ja kynttilöissä suppea valikoima. Mutta hinnat yhtä suolaiset, kuin Partylitella.

Vierailija
6/6 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoramyyntiyrityksissä on korkeammat hinnat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä