Kauppakeskus Redi keksinyt tehokkaan tavan pyydystää asiakkaita
Vierailet kauppakeskuksessa, haluat tai et.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kauppakeskus-redin-rakennustyomaall…
Kommentit (8)
Toisinaan autoilijan kannattaa katsoa minne ajaa. Ei tuo mitenkään hankala paikka ole.
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan autoilijan kannattaa katsoa minne ajaa. Ei tuo mitenkään hankala paikka ole.
Jos siihen on jo 3 autoa juuttunut, niin ei se kyllä asiallisesti ole toteutettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisinaan autoilijan kannattaa katsoa minne ajaa. Ei tuo mitenkään hankala paikka ole.
Jos siihen on jo 3 autoa juuttunut, niin ei se kyllä asiallisesti ole toteutettu.
Toisaalta, jos ovat tulleet Kehä III:en ulkopuolelta, niin vika saattaa olla kuljettajassa.
No pöh. Ajattelin jo että ne olisi virittäneet jonkun verkon, johon asiakkaat pyydystetään. Tai tehneet labyrintin, josta ei löydä ulos.
Panoksia on joulun alla korotettu. Heidän alkuperäinen bisnesideansahan oli tehdä niin hankala arkkitehtuuri, että asiakas ei kerran sisään tultuaan löydä pois. Nyt sekään ei näköjään riitä.
Redillä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Urakoitsija on vastuussa siitä, että laittaa rakentamalleen alueelle kaikki mahdolliset varoitukset ja heijasteet sun muut.
Redi ei ole korvausvelvollinen eikä myöskään kaupunki.
Vaan se taho joka remontoi ja rakentaa aluetta.
On taas kaikkien aikojen hölmöin työnjohto ja työturvallisuus asiat syvältä p#reestä tuolla urakoitsijalla.
Huolimattomuus ja tietämättämyys tulee kalliiksi sille.