Nomoimmat tilanteet anoppilassa
Kertokaa, mitä noloja juttuja teille on käynyt anoppilassa joko ekalla kerralla siellä vieraillessanne tai myöhemmillä käynneillänne?
Kommentit (6)
Useamman kerran on anoppi päästänyt aika mojovan sammakon suustaan. Tämän ihmisen kannattaisi laskea vaikka kymppiin joka virkkeen jälkeen. Hän esim. kulman takana istuessani (olin poissa näköpiiristään) alkoi miehelle haukkua minun vanhempiani.Ei tainnut muistaa että olin paikalla.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:06"]Kertokaa, mitä noloja juttuja teille on käynyt anoppilassa joko ekalla kerralla siellä vieraillessanne tai myöhemmillä käynneillänne?
[/quote]
Nyt onneksi jo ex anoppi kutsui meidät syömään. Huus ruoka on valmista eikä ollut sitten jättänyt mulle ollenkaan. Poikansa tästä hermostui ja meni vaikeaksi. Anoppi sitten mielenosoituksellisesti mätki mulle astiat pöytään samalla mua kattoen että ajattelin ettet syö kuitenkaan ku oot tuommoinen luuviulu. Mua niin hävetti miehen puolesta. Oli ihan punainen. Eikä tässä vielä kaikki. Oli tehnyt jotain limaista tattikatiketta. Siitä ja jännityksestä johtuen juoksin oksentamaan. Perille en kerinnyt vaan oksut tuli matolle. Sen koommin ei menty enää sinne syömään...
Pieraisin. Nolotti. Nolottaa vieläkin vaikka tapahtuneesta 20v.
Anoppi itse on yleensä aiheuttanut ne noloimmat hetket. Hyvä niin, osaan sitten itse tulevaisuudessa hoitaa asiat paremmin.
Siis noloimmat. ;-)