Roikkuuko teidän ukot Trooli palstalla
Se on sellainen keski-ikästen persumielisten vannabe rahamiesten palsta missä ne kertoo toisilleen kauhutarinoita maahanmuuttajista. Oma ukko muuttuu tosi kyyniseksi siellä notkuttuaan. Muuta mikäs mä oon sitä kieltämään kun itse poltan aikaa mm. täällä.
Kommentit (4)
Roikun siellä itse! Toki myös mies joskus, mutta itse olen aktiivisempi. Jutut siellä on ihan viihdyttäviä, ei mitään kauhutarinoita vaan faktaa. Vai voiko joku väitää, että maahanmuutosta saisi jotain muuta kuin kauhutarinoita? Sitä paskaahan se on, ja kun hyysärivoittoisella sosiaalialan työpaikallani en typerysten kanssa voi asioista puhua, on Trooli ja Homma virkistäviä paikkoja vaihtaa ajatuksia.
Nevöhööd.
Mutta pitäähän rahvaanmiehillä olla joku tasoisensa paikka jossa saa vertaistukea. Se sitten muotoutuu käyttäjiensä näköiseksi. Kaikki tarvii jonkun "henkisen kodin". Persupalstoilla ei kukaan roiku omassa taloudessa kun se on vasemmistopuolue. Eikä se wanhanajan arvokonservatiivisuuskaan houkuta. Oma porukka on uskonnotonta ja politiikassa talousliberaaleja, joten Suomessa ole edes sellaista puoluetta. Keskusta kai on lähimpänä ja Rkp. Sitä oikein toivoisi olevansa suomenruotsalainen tällä puolue- ja aatetarjonnalla, jossa on vain eri vivahteita sosialidemokratiasta.
En, mä roikun tällä palstalla.
ukko.